Am întârziat. Iar liftul se încăpăţânează să urce până la etajul 7. De sus, Tbilisi se vede asemeni Bucureştiului: brăzdat de Dâmboviţa. E înnorat, iar autocarul care ne duce către showroom-ul Porsche din capitala Georgiei abia merge. Atmosfera celor 14 echipe este relaxată. Noi suntem ceva mai încordaţi. Ne aşteaptă un singur segment, pe care trebuie să îl facem bine. Nu trebuie să pierdem prima pozitie, câştigată ieri.
Porsche Performance Drive, ziua 2: Prima victorie românească
Cronometrul porneşte, nu înainte de a ne lipi decoraţiunile primite ieri: penru cel mai mic consum şi penru câştigătorii etapei. Drumul ne scoate repede din Tbilisi către nordul ţării. Mai exact, ne îndreptăm către poalele muntelui Kazbegi, aflat undeva la graniţa cu Rusia. Mergem înşiraţi ca pe Valea Oltului. Mi se pare că toată Georgia e un fel de Valea Oltului.
Treptat, lăsăm vegetaţia deoparte şi facem cunoştinţă cu vârfurile albe. E deja zăpadă acolo sus. A nins de curând, iar temperatura din termometru ne confirmă asta: am scăzut la 12 grade Celsius.
Drumul devine din ce în ce mai sinuos, iar pedala de acceleraţie este apăsată cu grijă. Nu ne ia mult pentru a declara, în unanimitate, că drumul este spectaculos. Îl comparăm cu Transfăgărăşanul, dar naţionalismul ne bate părinteşte pe umăr şi rămânem fideli drumului autohton către Bâlea Lac.Segmentul de drum de astăzi a măsurat aproximativ 130 de kilometri. Punctul terminus este o benzinărie la poalele munţilor. Aici, pompa ne scurge 15.8 litri în rezervor şi ne aşează astfel pe locul doi în topul eficienţei de azi. O premiză excelentă.
Ziua a continuat cu multe surprize. Promit să le descriu într-un material separat, dedicat adrenalinei, senzaţiilor tari şi spiritului dur. Toate concentrate în jurul unui singur logo, pe care, sincer vă spun, îl lăudăm de câteva zile încoace. Cum a decurs jumătate din cea mai frumoasă zi Performance Drive, vedeţi în imaginile următoare.
Comentarii (0)