Salonul Auto de la Geneva 2017

Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid: cel mai puternic Panamera din istorie are 680 CP şi ajunge la 100 km/h în 3.4 secunde

Publicat Vineri, 24.02.2017
de Daniel Popescu
Comenteaza 5
Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid: cel mai puternic Panamera din istorie are 680 CP şi ajunge la 100 km/h în 3.4 secunde - Poza 1
Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid: cel mai puternic Panamera din istorie are 680 CP şi ajunge la 100 km/h în 3.4 secunde - Poza 2
Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid: cel mai puternic Panamera din istorie are 680 CP şi ajunge la 100 km/h în 3.4 secunde - Poza 3
Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid: cel mai puternic Panamera din istorie are 680 CP şi ajunge la 100 km/h în 3.4 secunde - Poza 4
Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid: cel mai puternic Panamera din istorie are 680 CP şi ajunge la 100 km/h în 3.4 secunde - Poza 5
Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid: cel mai puternic Panamera din istorie are 680 CP şi ajunge la 100 km/h în 3.4 secunde - Poza 6
Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid: cel mai puternic Panamera din istorie are 680 CP şi ajunge la 100 km/h în 3.4 secunde - Poza 7
Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid: cel mai puternic Panamera din istorie are 680 CP şi ajunge la 100 km/h în 3.4 secunde - Poza 8
Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid: cel mai puternic Panamera din istorie are 680 CP şi ajunge la 100 km/h în 3.4 secunde - Poza 9
Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid: cel mai puternic Panamera din istorie are 680 CP şi ajunge la 100 km/h în 3.4 secunde - Poza 10
Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid: cel mai puternic Panamera din istorie are 680 CP şi ajunge la 100 km/h în 3.4 secunde - Poza 11
Porsche Panamera a primit o nouă versiune hibridă compusă de această dată dintr-un motor V8 de 4.0 litri şi un motor electric, ansamblu care generează 680 de cai putere şi un cuplu de 850 Nm.

Cea de-a doua generaţie Porsche Panamera a primit o nouă versiune înainte de Salonul Auto de la Geneva de peste două săptămâni, iar aceasta a devenit şi cea mai performanta din gamă. Limuzina sportivă va fi disponibilă acum şi într-o versiune Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid care, aşa cum sugerează şi numele, mizează pe o propulsie hibridă.

Motorul V8 de 4.0 litri şi 550 de cai putere este acompaniat de o unitate de propulsie electrică de 100 kW care generează echivalentul a 136 de cai putere. Împreună, pachetul tehnic are 680 de cai putere şi un cuplu impresionant de 850 Nm. Pe baza acestor specificaţii, noul Panamera Turbo S E-Hybrid este capabil să ajungă de la 0 la 100 km/h în numai 3.4 secunde, devenind astfel cu 1.2 secunde mai rapid decât celălalt hibrid din gamă, cunoscut sub numele de 4 E-Hybrid.

De altfel, acesta din urmă utilizează un motor V6 de 2.9 litri care, împreună cu cel electric, generează în total 462 de cai putere, saltul de performanţă fiind astfel evident.

Panamera Turbo S E-Hybrid include şi o baterie electrică cu capacitatea de 14.1 kWh care permite un rulaj în regim electric de până la 50 km.

Noua versiune va fi disponibilă şi într-o variantă specială Executive care beneficiază de un ampatament cu 150 mm mai lung pentru a oferi mai mult spaţiu pentru picioare pasagerilor din spate. În plus, aceasta din urmă beneficiază şi de direcţie integrală, pe lângă dotările standard disponibile pentru ambele variante, cum ar fi suspensie pe aer, frâne din ceramică sau jante de 21 inch.

În România, prețurile pentru Panamera Turbo S E-Hybrid încep de la 161.483 EUR fără TVA, iar pentru Panamera Turbo S E-Hybrid Executive, de la 172.882 EUR fără TVA.

Via Porsche


Comentarii (5)

  • Trabantist'
    cam asa ar trebui sa fie un hibrid, aviz pionerilor in hibridizare :)))))
    9 8
  • pai ar trebui sa citeasca articolul si aia cu: hibrizii sucks ori hibrizii e lenti, ori cine cumpara hibrizi de performanta....injineri de tastaura chinezeasca adica, care le stie ei pe toate
    7 8
  • someone
    motorizarea asta va fi interesanta sub caroseria lui Sport Turismo . si desigur va fi preluata si de alte modele ale grupului, cum ar fi A8, poate ceva Bentley si cine stie ce alt model norocos.
    6 7
  • Cam slabutz - eu astept versiunea de 2.680 CP, cu jante pe 31' si suta prinsa-n 1,4 secunde - teoretic, normal, fiindca o sa stea intzepenita-n ambuteiaje si mai dihai ca astea actuale. :-)

    Serios acu', eu cel putin ma-ndoiesc ca goana asta dupa mega-putere preluata de la motorizarile clasice ar fi directia benefica a dezvoltarii tehnologiei auto - fiindca-mi pare nociva nu doar ecologic, ci si social.

    Mai clar, chiar daca masini de genul Panamerei Hyper-Hybrid ramin rezervate unei pseudo-elite rapace, tot li se vand indirect si celorlalti "normalos" vise inutile, dar si nocive.
    ...De ce nocive? Fiindca-i incita sa devina la fel de egocentristi si nesimtiti in cursa lacomiei lor perpetue ca si putinii proprietari reali.
    20 7
  • @Kirotractor, good point
    8 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru