Traseul includea 6.5 kilometri de regim urban, 9.2 kilometri de drum naţional şi 13 kilometri de autostradă, care avea şi porţiuni fără limită de viteză – unde unii jurnalişti au accelerat până la 230 km/h, informează cei de la Porsche. Cei care au testat modelul au reuşit să atingă autonomia de 36 kilometri în modul 100% electric a lui Panamera S E-Hybrid, care a fost obţinută în ciuda unei viteze medii de 54 km/h. Sistemul hibrid al modelului german dezvoltă o putere totală de 416 CP şi este capabil să-l propulseze pe Panamera S E-Hybrid de la 0 la 100 km/h în doar 5.5 secunde, în timp ce viteza maximă este de 270 km/h.
Noua versiune hibridă a lui Panamera a debutat odată cu facelift-ul aplicat coupe-ului cu patru uşi din Zuffenhausen.
Versiunea S E-Hybrid a lui Panamera beneficiază de un sistem de propulsie inspirat din motorsport, Porsche experimentând cu modele de competiţie echipate cu sisteme hibride, cum ar 911 GT3 R Hybrid. Pe lângă sistemul hibrid efectiv, modelul poate fi încărcat şi de la priză, ceea ce ajută la economisirea carburantului în mediul urban şi la evitarea generării de emisii poluante pe parcursul primilor 36 de kilometri realizaţi în modul 100% electric.Via Porsche
Porche sta cel mai bine dintre companiile germane la fiabilitate si nu degeaba au primit angajatii Porche prime de 8000 euro.
Felicitari !