Porsche a publicat în vara acestui an primele imagini și informații oficiale pentru Panamera facelift, însă constructoru lgerman a anunțat acum o nouă actualizare a gamei prin introducerea unei noi versiuni de top.
Noua variantă de top Turbo S E-Hybrid oferă un sistem de propulsie plug-in hybrid. Acesta este compus dintr-un motor pe benzină V8 biturbo de 4.0 litri care generează 571 de cai putere, la care se adaugă un motor electric de 100 kW (136 CP). În total, sistemul oferă 700 și devine astfel cea mai puternică versiune disponibilă pe Panamera facelift.
În plus, Panamera Turbo S E-Hybrid are o baterie cu capacitatea brută de 17.9 kWh care oferă o autonomie electrică de 50 de kilometri, pe baza standardului WLTP pentru regim urban.
Noua versiune este disponibilă în toate cele trei versiuni de caroserie: sedan, Executive (cu ampatament mărit) și Sport Turismo (break). Panamera Turbo S E-Hybrid ajunge de la 0 la 100 km/h în 3.2 secunde, cu 0.2 secunde mai repede decât predecesoarea sa, în timp ce viteza maximă este de 315 km/h.
În plus, această versiune beneficiază standard de toate sistemele de sașiu și control oferite de Porsche: sistemul de stabilizare electrică anti-ruliu Porsche Dynamic Chassis Control Sport (PDCC Sport), care include Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus), direcția punții spate cu Servodirecție Plus precum și sistemul Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB).
De asemenea, noua variantă de top se diferențiază de restul gamei Panamera și prin module duble de iluminare frontală și prin prizele de aer mai generoase.
Pe piața din România, Panamera Turbo S E-Hybrid are un preț de 196.000 de euro, iar livrările vor începe în luna decembrie.
Pe de altă parte, Porsche a anunțat și îmbunătățirea altor versiuni pentru Panamera. Astfel, Panamera 4 E-Hybrid mizează în continuare pe motorul V6 biturbo de 2.9 litri și 330 CP care, împreună cu motorul electric de 136 CP, oferă în total 462 CP.
Această versiune plug-in hybrid are nevoie de 4.4 secunde pentru repriza 0-100 km/h și oferă astfel un câștig de 0.2 secunde.
În plus, versiunea primește de asemenea bateria cu capacitate brută mărită de 17.9 kWh, mai mare comparativ cu cea de 14.1 kWh folosită până acum. În acest caz, autonomia electrică a fost calculată la 56 de kilometri pe baza aceluiași standard WLTP pentru regim urban. Prețul acestei versiuni în România este de aproape 119.000 de euro.
De asemenea, versiunea Panamera 4S cu motor V6 biturbo de 2.9 litri și 440 de cai putere ajunge acum la 100 km/h în 4.1 secunde (-0.1 secunde) cu pachetul Sport Chrono și costă aproape 124.000 de euro în România.
Via Porsche
Comentarii (0)