Importatorul Porsche în România a anunţat preţul de pornire al lui Panamera diesel. Versiunea lui Panamera cu cea mai mare autonomie pleacă de la 89.046 euro cu TVA inclus.
Versiunea diesel a lui Porsche Panamera a fost lansată în România. Aceasta costă 89.046 euro cu TVA inclus şi beneficiază în standard de o transmisie Tiptronic S cu opt trepte şi un sistem Stop/Start. Modelul este oferit doar în versiunea cu tracţiune spate şi are o autonomie remarcabilă, de 1.200 kilometri cu un plin de motorină. Practic, modelul poate să meargă de la Berlin până la Bologna cu un singur plin. Motorul TDI de 3.0 litri se remarcă prin cuplul motor, cu 50 Nm mai mare decât cel al versiunii Panamera S, oferit între 1.750 rpm şi 2.750 rpm. Accelerarea de la 80 la 120 km/h are loc în doar 4.5 secunde, spun cei de la Porsche.
Echipat cu anvelope standard, Porsche Panamera diesel consumă 6.5 litri la sută şi emite 172 de grame de CO2 pe kilometru. În cazul în care clienţii aleg pneurile cu rezistenţă scăzută la rulare, consumul mediu scade la 6.3 litri la sută şi emisiile de CO2 scad la 167 grame per kilometru. Indiferent de anvelope, Porsche Panamera diesel accelerează de la 0 la 100 km/h în doar 6.8 secunde şi poate atinge o viteză maximă de 242 km/h.
Cel mai economic Porsche Panamera pe benzină este versiunea hibridă, care este echipată cu un motor V6 TSI de 3.0 litri, care dezvolă 333 CP şi beneficiază şi de un motor electric de 47 CP şi are un consum mediu de 6.8 litri la sută.
Cel mai ieftin Porsche Panamera costă 85.344 de euro cu toate taxele incluse în România şi este echipat cu un motor V6 de 3.6 litri care oferă 300 CP şi 400 Nm. Singurii rivali ai lui Panamera care oferă un motor diesel sunt Audi A7 şi Mercedes-Benz CLS. Versiunea diesel a lui A7este echipată tot cu un motor V6 TDI, dar acesta dezvoltă 245 CP şi 500 Nm. În cazul Mercedes-Benz CLS, modelul din Stuttgart este oferit în două versiuni diesel, una de 200 CP şi 500 Nm ( 250 CDI BlueEfficiency) şi alta de 262 CP şi 620 Nm ( 350 CDI BlueEfficiency).
Din punctul de vedere al designului, Panamera Diesel arată la fel ca Panamera cu motorul V6 pe benzină, diferenţele exterioare constând în inscripţia "diesel" de pe portierele din faţă şi în terminaţiile eşapamentului, create special pentru versiunea diesel. Panamera diesel dispune de arcuri din oţel în echiparea standard.
Controlul adaptiv al amortizoarelor
Porsche Active Suspension Management (PASM) şi suspensia pneumatică adaptivă, cu volum adiţional de aer, sunt disponibile opţional.
Astfel, este posibilă obţinerea unei palete foarte bogate de caracteristici ale suspensiei, care oferă creşterea confortului la drum, pe de o parte, şi ajunge la un nivel dinamic foarte sportiv, pe de altă parte. Cel de la Porsche au operat o serie de modificări pentru reducerea masei totale, cum ar fi utilizarea aluminiului pentru punţile faţă şi spate, portiere, capotă, aripile laterale şi hayon.
Via | Porsche
@articol
Sincer nici eu nu inteleg dece nu au bagat pe panamera fantasticul 4.2 diesel sau macar noul 3.0 biturbo... Nu ca motorul asta nu ar face fata insa totusi este un Porsche.
Jenant!!!