Porsche a echipat modelul Panamera cu un motor diesel. Unitatea V6 TDI dezvoltă 250 CP şi 550 Nm, în timp ce consumul mediu este de numai 6.3 litri la sută.
Porsche duce la Salonul Auto de la Los Angeles versiunea diesel a lui Panamera. Modelul este echipat cu un V6 TDI de 250 CP, care atinge puterea maximă între 3.800 şi 4.400 rpm şi oferă cuplul maxim de 550 Nm între 1.750 rpm şi 2.750 rpm. Unitatea de 3.0 litri este oferită doar în compania unei transmisii Tiptronic S cu opt trepte şi beneficiază în standard de un sistem Stop/Start. Versiunea diesel a lui Panamera este oferită doar cu tracţiune spate.
Echipat cu anvelope standard, Porsche Panamera diesel consumă 6.5 litri la sută şi emite 172 de grame de CO2 pe kilometru. În cazul în care clienţii aleg pneurile cu rezistenţă scăzută la rulare, consumul mediu scade la 6.3 litri la sută şi emisiile de CO2 scad la 167 grame per kilometru. Indiferent de anvelope, Porsche Panamera diesel accelerează de la 0 la 100 km/h în doar 6.8 secunde şi poate atinge o viteză maximă de 242 km/h. Cel mai economic Porsche Panamera pe benzină este versiunea hibridă, care este echipată cu un motor V6 TSI de 3.0 litri, care dezvolă 333 CP şi beneficiază şi de un motor electric de 47 CP şi are un consum mediu de 6.8 litri la sută.
Cel mai ieftin Porsche Panamera costă 85.344 de euro cu toate taxele incluse în România şi este echipat cu un motor V6 de 3.6 litri care oferă 300 CP şi 400 Nm. Singurii rivali ai lui Panamera care oferă un motor diesel sunt Audi A7 şi Mercedes-Benz CLS.
Versiunea
diesel a lui
A7este echipată tot cu un motor V6 TDI, dar acesta dezvoltă 245
CP şi 500 Nm. În cazul
Mercedes-Benz CLS, modelul din Stuttgart este oferit în două versiuni
diesel, una de 200
CP şi 500 Nm ( 250 CDI BlueEfficiency) şi alta de 262
CP şi 620 Nm ( 350 CDI BlueEfficiency).
Din punctul de vedere al designului, Panamera Diesel arată la fel ca Panamera cu motorul V6 pe benzină, diferenţele exterioare constând în inscripţia "diesel" de pe portierele din faţă şi în terminaţiile eşapamentului, create special pentru versiunea diesel. Panamera diesel dispune de arcuri din oţel în echiparea standard. Controlul adaptiv al amortizoarelor Porsche Active Suspension Management (PASM) şi suspensia pneumatică adaptivă, cu volum adiţional de aer, sunt disponibile opţional. Astfel, este posibilă obţinerea unei palete foarte bogate de caracteristici ale suspensiei, care oferă creşterea confortului la drum, pe de o parte, şi ajunge la un nivel dinamic foarte sportiv, pe de altă parte. Cel de la Porscheau operat o serie de modificări pentru reducerea masei totale, cum ar fi utilizarea aluminiului pentru punţile faţă şi spate, portiere, capotă, aripile laterale şi hayon.
Via | Porsche
iti pot spune asa:
exterior :
minim 4.6 ( cel mai babeste mod posibil , treapta a 5 a, 2000 rot/min mers constant )
maxim 8 ( cel mai hardcore mod posibi )
oras:
minim 7.5 ( cel mai decent mers posibi )
maxim 12 ( cele mai urate conditii de oras )
aici intervine stilul de mers, si starea de sanatate a masinii
Sunt de acord ca q7 este o garsoniera pe roti dar totusi: 15% in oras si 13% in afara (sportiv) si 11% afara (mai babeste).
Deci consumul anuntat de porsche este facut de specialisti in conditii speciale nu normale de trafic.
Asta cu premium e chiar haioasa, e ca si cum ai compara Logan cu Sandero, la calitatea materialelor. Sofati cu grija!
pentru baietii care cica au a4 mai sus,
1.so
la reprezentanta probabil ti-au zis 6,4 mediu nu 4,6, pentru ca daca ti-au zis 4,6 si ai crezut ai o mica mare problema
2.zeuss
a4 2.0 tdi 140 cp are 6 viteze , deci daca vrei consum la 130 dai 6 nu 5 , va consuma mai putin,
3.esan
2.0 tdi de la audi nu are nici o legatura cu 2.0 tdi de la passat, sunt motoare diferite, coduri diferite, puteri diferite, etc. vw 140cp audi 143cp, vw tdi-pd vestitele bkp si la audi tdi-cr.
4.6 e extra-urban, n-are cum sa fie pe masina aia asa veche consumul mediu de 4.6
si 2.0 tdi-CR doar ce au aparut in curtea VAG, audi chiar daca are 143 de cai... ce mi-e 3 cai in plus? =)) e ca o gluma proasa, e acelasi tractor antic si dedemult, n-au mai avansat deloc de la motoru ala, nu mai zic ca ala de 170 de cai/177 care p.l.m. o fi, sunt niste esecuri.
si degeaba are 6 viteze un tractor diesel ca nici unu nu o sa mearga lejer si fara sa se chinuie la 200 km/h. la 130 ori ca mergi cu a 5-a ori a 6-a cam acelasi cacat e.