Porsche Panamera debuteaza la Shanghai cu o serie de inovatii tehnice

De Sebastian Toma
Publicat Miercuri, 18.03.2009
Porsche va introduce cinci inovatii tehnice pe modelul Panamera, pe care il va lansa la Salonul Auto de la Shanghai.

Porsche va lansa modelul Panamera la Salonul Auto de la Shanghai. Primul coupe cu patru usi al lui Porsche va debuta alaturi de o serie de inovatii tehnologice create special pentru Panamera. Toate aceste inovatii vor putea fi introduse si pe alte modele Porsche in functie de necesitati si ar putea migra ulterior si la alte marci din grupul VAG. Lista inovatiilor tehnologice care vor debuta pe modelul Panamera include un sistem stop/start cuplat la o transmisie automata, suspensie pneumatica echipata cu un sistem care poate oferi un volum de aer suplimentar, precum si elemente aerodinamice active.

Odata cu Panamera, Porsche ofera prima cutie de viteze cu dublu-ambreiaj din acest segment si totodata ofera primul sistem stop/start functional alaturi de o transmisie automata. Rapoartele transmisiei PDK ii ofera lui Panamera un consum redus fara a sacrifica performantele. Porsche Panamera S echipat cu o transmisie PDK are un consum mediu de 10.8 litri de carburant la 100 kilometri parcursi in ciclu mixt.

Panamera va avea o stabilitate de invidiat datorita sistemului inovator de suspensie, care va fi controlat de calculator pentru a oferi echilibrul perfect intre confort si sportivitate.

Clientii vor avea posibilitatea de a inclina balanta comportamentului lui Panamera inspre sportivitate sau confort. Tractiunea integrala a lui Panamera este controlata de calculator, pentru a oferi aderenta optima in orice conditii.

Caroseria lui Panamera este construita in jurul habitaclului pentru a oferi o celula de siguranta ultra-rezistenta si un spatiu interior corespunzator segmentului in care se afla acest model. Datorita materialelor usoare din care este construit acest model, masa lui Panamera este de 1.770 kilograme.

Panamera Turbo este echipat cu un eleron autoreglabil, care se ridica in functie de viteza cu care circula automobilul, pentru a oferi o apasare aerodinamica potrivita situatiei. Spre deosebire de alte sisteme de acest gen, eleronul autoreglabil al lui Panamera se poate misca in mai multe trepte. Porsche Panamera prezinta o inovatie in domeniul acustic, respectiv dezvoltarea avansata a sistemului de evacuare si a celui de antifonare, ceea ce permite silentiozitate la nivelul clasei de lux in cadrul gamei inferioare de turatii si oferirea unui sunet sportiv atunci cand Panamera accelereaza.

Via | Newspress

Comentarii (1)

  • Hopa
    Chiar imi place, zau! Dar motorul va fi amplasat in fata sau in spate?
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru