Esential
2530 | de unităţi Panamera s-au vândut în 12 luni la preţ. |
Deşi mulţi i-au criticat designul exterior şi au condamnat Porsche pentru compromisurile făcute, Panamera se dovedeşte un real succes pe piaţa modelelor gran turismo de lux, acolo unde are adversari puternici ca Aston Martin Rapide şi Mercedes CLS.
La un an de la lansarea sa oficială pe piaţă, modelul cu patru uşi reuşeşte să totalizeze 22.518 unităţi livrate la nivel mondial, o cifră optimistă, care confirmă încă o dată succesul brandului la nivel mondial. Din totalul unităţilor livrate în 12 luni, aproximativ 2530 de unităţi au fost livrate pe cea mai importantă piaţă a Europei, Germania.
Nici în America de Nord lucrurile nu au stat mai rău, Porsche livrând 890 de exemplare în Los Angeles şi 760 în metropola New York. De cealaltă parte a Oceanului, în Asia, Panamera a ajuns în garajul a 300 de oameni din Hong Kong, a 233 de clienţi din Tokyo şi a 188 de pasionaţi din Shanghai. Oraşe cu standarde financiare înalte, cum sunt Dubai (285 de unităţi), Moscova (203 unităţi), Munchen (206 unităţi), Hamburg (117 exemplare) şi Berlin (108 unităţi), au înregistrat de asemenea comenzi numeroase.
Dintre cele cinci versiuni ale modelului cu patru uşi, cea mai vândută este Panamera 4S, cu 9934 de unităţi, urmată de versiunea de top Turbo cu 6171 unităţi. Mezinul gamei, versiunea cu şase cilindri, proaspăt introdusă pe piaţă, a reuşit şi ea să se vândă în 2390 de exemplare, deşi s-au scurs doar câteva luni de la lansare.
Până în prezent, clienţii care au cumpărat noul Panamera au optat pentru culorile negru bazalt metalizat, gri metalizat şi alb carrara.
Comentarii (5)