Porsche: "Ne gândim la un supercar cu motor central"

de Sebastian Toma
Miercuri, 17.10.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Porsche ia în considerare un supercar cu motor central, mai ieftin decât 918 Spyder, anunţă Matthias Muller într-un interviu acordat celor de la Handelsblatt.

Esential 300 de mii de euro ar putea fi preţul de pornire al viitorului supercar de la Porsche.
Porsche 918 Spyder nu va fi singurul model cu motor central din gama constructorului german, anunţă Handelsblatt. Potrivit lui Matthias Muller, CEO-ul Porsche, compania germană ia în considerare dezvoltarea unui nou supercar cu motor central, care va fi încadrat între 911 şi 918 Spyder în gamă. Acesta ar putea costa între 300.000 şi 400.000 de euro, spun unele voci. Pentru moment, consiliul director al Porsche nu a luat o decizie finală în privinţa acestui model. În timp ce scepticii spun că industria auto ar putea avea probleme şi în acest segment de preţ, cei de la Porsche sunt convinşi că modelul va fi suficient de atractiv pentru clienţii înstăriţi neafectaţi de situaţia economică din Europa.

Până la eventuala lansare a respectivului supercar, cei de la Porsche vor introduce pe piaţă modelul Macan, fratele mai mic al lui Cayenne, urmat de următoarea generaţie a lui Panamera. Potrivit unor surse, viitorul Panamera va fi influenţat puternic de conceptul Panamera Sport Turismo, prezentat la Salonul Auto de la Paris din această toamnă.

Viitorul Porsche Macan este aşteptat să înregistreze comenzi record, în special pe piaţa din Europa, care ar fi avidă de un asemenea model.

Porsche 918 Spyder va rămâne apogeul gamei Porsche chiar şi după lansarea modelului cu motor central anunţat de Matthias Muller. Versiunea de serie a lui 918 Spyder va avea un preţ de pornire de peste 655.000 de euro fără taxe, ceea ce va diferenţia cu uşurinţă noul model de hibridul de 770 CP prezentat deja de marca germană. Sunt şanse ca viitorul supercar cu motor central să nu fie un hibrid, ci un model cu propulsie convenţională, asigurată de un motor cu ardere internă.

Via Handelsblatt

Comentarii (2)

  • Giga Motors
    Mama, frate, ce-au patit dintr-odata toti constructorii astia faimosi, cu traditie solida in spate, au capiat sau ce ?! Cumva in ziua bicisnica de azi, portia de minte nu se cuvine servita decat cu lingurita? Pai normaaaaal ca nu mai vor clientii tractiune spate si se feresc de ea ca dracu de tamaie, ca doar o astfel de masina nu se conduce prea usor prin natura firii ei si, cum pandemia confortului (al mintii in primul rand!) face ravagii inspaimantatoare, la ce intentii sa te astepti de la oficiali, care , la urma urmei, sunt si ei muritori de rand, adica soferi......Culmea, nene: sa vrei sa conduci in maniera sport, dar cat mai comod posibil, cu doua degete daca se poate si cu comenzile activate vizual......Iarta-ne, Doamne, ca nu stim ce facem !
    2 1
  • stirea e veche.
    porsche va face un model peste 911 la vreo 200.000 euro contra lui Ferrari 458 si Mclaren MP4-12C. face parte din planul de a construit 150000 unitati in 2018.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru