La fel ca toți ceilalți mari producători, Porsche se îndreaptă către epoca electrică. Asta înseamnă că marca germană a început să se concentreze mai mult pe dezvoltarea și vânzarea modelelor cu zero emisii. Potrivit publicației Automotive News, constructorul din Stuttgart consideră că modelele sale electrice vor fi mai profitabile decât cele care au motoare termice.
Analizele Porsche arată că clienții sunt dispuși să plătească mai mult pentru tehnologia bateriilor montate pe mașinile electrice. În acest mod, constructorul german preconizează că va fi paritate între profiturile obținute din vehiculele electrice și profiturile rezultate din cele cu motoare termice în următorii doi ani.
Odată ce acest punct este atins, Porsche va crește prețurile modelelor sale electrice pentru a obține profituri mai mari. „Ținta noastră este să extindem în mod selectiv segmentele cu o marjă mai mare și să valorificăm oportunitățile de stabilire a prețurilor vehiculelor electrice”, a declarat Oliver Blume, șeful Porsche.
Porsche Taycan, primul model electric de serie al mărcii, a fost lansat în 2019.
Anul trecut, modelul electric a depășit în vânzări modelul 911. Mai mult, va exista și o versiune electrică a lui Macan, urmată de versiuni electrice pentru Cayman și Boxster. Porsche a confirmat recent că pregătește și un SUV electric de lux.Porsche spune că, până în 2031, 8 din 10 vehicule vândute vor fi electrice. Constructorul preconizează, de asemenea, că mașinile electrice vor reprezenta jumătate din vânzările segmentului de lux până în același an.
via Automotive News
Și cine îi crede când niște Seniori comunică prostimii date despre profit