Porsche Macan va avea şi un motor cu patru cilindri în linie

de Sebastian Toma
Luni, 22.10.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Macan, fratele mai mic al lui Cayenne, va fi echipat şi cu un motor cu patru cilindri în linie, anunţă reprezentanţii Porsche.

Esential 370 CP va dezvolta versiunea de top a lui Porsche Macan.
Porsche Macan, fratele mai mic al lui Cayenne, va fi echipat şi cu motoare cu patru cilindri în linie. Vestea vine de la Wolfgang Hatz, Şeful departamentului Cercetare şi Dezvoltare de la Porsche, responsabil cu geneza lui Macan. Hatz a confirmat faptul că modelul va fi bazat pe platforma lui Audi Q5, dar acesta susţine că noul Macan va fi complet diferit de Q5. Odată cu platforma, cei de la Porsche vor prelua şi motorizările lui Q5, pe care să le modifice ulterior.

Gama Audi Q5 include şi motorizări cu patru cilindri în linie. Actuala gamă Porsche nu are motorizări cu mai puţin de şase cilindri, dar Macan va schimba această situaţie. Ultimul Porsche modern oferit şi cu un motor cu patru cilindri în linie a fost 968. De atunci, toate modelele oferite aveau motorizări cu şase sau mai mulţi cilindri. Informaţia a fost confirmată de Hatz, dar reprezentantul mărcii Porsche spune că lansarea acestei motorizări nu va fi concomitentă cu debutul lui Macan.

Urmareste Automarket
Macan va avea şi motorizări V6, vârful gamei urmând să ofere 370 CP.
Motorul V6 care va echipa versiunea de top a lui Porsche Macan este dezvoltat în baza unităţii de 3.6 litri care echipează modelele Cayenne şi Panamera. Acesta va avea cilindrii amplasaţi la un unghi de 90 de grade şi va avea o cilindree de 3.0 litri. Propulsorul va fi echipat cu două turbocompresoare secvenţiale BorgWarner şi cu un intercooler aer-aer. În ciuda cilindreei reduse, unitatea va dezvolta 80 CP în plus faţă de V6-le de 3.6 litri şi va fi mai economică.

Via Autocar

Comentarii (4)

  • Il astept cu cel mai mare drag...
    9 1
  • AndreiRN
    Adica un VW cu emblema Porsche pe el.
    Tot Made in China?
    8 8
  • Pacat... Daca tot o sa foloseasca motoare in 4 cilindri de ce nu le fac boxer (sa respecte macar istoria marcii) ???

    Dar deh ce sa-i faci daca tot ai "banca de organe" VAG, de ce sa nu iei de acolo 2.0-ul T(F)SI care e deja amortizat (dpdv costuri de cercetare-dezvoltare) si nu te mai costa decat cateva sute de euro per bucata de produs, decat sa o iei de la capat cu conceptia unui motor de la zero...

    Inca o data ... pacat ...
    3 1
  • demonel
    unele marci le cumperi pentru ceea ce reprezinta si pentru istoria lor, pacat ca unii vad in asta o modalitate de a maximiza profitul dar asta e economia de piata
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru