Versiunea de top a SUV-ului Porsche Macan este echipată cu un motor turbo V6 de 3.6 litri care generează 400 de cai putere, însă dacă aceste cifre nu sunt suficient de impresionante pentru tine ai acum la dispoziție și o versiune de performanță.
Constructorul german a anunțat disponibilitatea lui Porsche Macan Turbo Exclusive Performance Edition, care beneficiază de un motor similar din care inginerii au reușit însă să "stoarcă" 440 de cai putere, adică cu 10% mai mult. Datorită acestui spor de putere, Macan Turbo Exclusive Performance Edition ajunge acum la 100 km/h în numai 4.4 secunde (comparativ cu 4.6 secunde) și are nevoie de doar 2.9 secunde pentru a accelera de la 80 km/h la 120 km/h.
De asemenea, cuplul ajunge la 600 Nm în plaja 1.500-4.500 rpm, iar modelul este echipat și cu un sistem de frânare de "înaltă performanță" cu discuri de frâne cu diametrul de 390 mm. În schimb, garda la sol a fost coborâtă cu 15 mm, iar echiparea standard include pachetul Sport Chrono și sistemul de evacuare sport.
Din punct de vedere al designului, schimbările sunt ceva mai subtile: modelul beneficiază de jante de 21 inch 911 Turbo Design, blocuri optice și stopuri LED, în timp ce spoilerul față și pragurile spate sunt vopsite în culoarea Carmine Red.
Interiorul este dominat de piele neagră cu elemente Alcantara, în timp ce tetierele sunt brodate cu cuvântul "turbo".
Pe mânerul ușilor există și logo-ul Macan Turbo Exclusive Performance Edition, în timp ce scaunele față, bancheta din spate și volanul sunt încălzite.În Germania, noul Porsche Macan Turbo Exclusive Performance Edition este disponibil pentru 116.000 de euro, preț cu circa 35.000 de euro mai mare decât cel al lui Porsche Macan Turbo.
Via Porsche
Porsche Macan Turbo Exclusive Performance Edition Champion Plus Alpha Intensiv Elegance Competiton Design Power Excellence Prestige Luxury Package* :-)
Acu serios, Porsche rămîne Porsche și dac-ar face camioane, dar crearea și-apoi stimularea trendul obsesiv al SUV-urilor duce la aberații de genul scăderii gardei la sol după fiecare nouă injecție de putere.
...Păi ca să evitați orice complicație faceți măi nene un hiper-hot-hatch 4x4 și basta.
Remarcă finală: cam mulți, 35 K euro pentru 0,2 s în plus la sprintul 0-100 km/h...Chiar dacă jantele alea enorme pe 21 costă aproape 3.000 ca opțiune pe Macan-ul Turbo "ieftin".
De fapt și roțile mașinilor "bengoase" cred că-n curînd vor fi atît de mari/groase, că se vor atinge între ele - din toate direcțiile.