Porsche Macan a fost primit cu surle şi trâmbiţe în momentul lansării sale, care a avut loc la Salonul Auto de la Los Angeles, în luna noiembrie a anului trecut, astfel că noul SUV compact al constructorului german a reuşit să atragă destulă atenţie din partea presei de specialitate şi a publicului. Puţini se aşteptau însă la performanţe în vânzări încă dinainte de apariţia sa în showroom-uri, mai ales după ce preţurile anunţate de Porsche se apropiau periculos de cele ale lui fratelui mai mare Cayenne.
Şi totuşi, Porsche are în vedere creşterea serioasă a producţiei anuale a lui Macan după ce cota dedicată Germaniei a fost deja epuizată în urma cererilor ferme venite din partea clienţilor din ţara de origine a mărcii.
Conform datelor oferite de revista Business Week în Germania, cele 50.000 de exemplare pe care Porsche le programase pentru producţie se vor transforma în 80.000, astfel că şi ţinta de vânzări a mărcii pentru anul 2014 va creşte substanţial.Porsche Macan: date tehnice şi preţuri în România
În 2013, Porsche a vândut peste 162.000 de maşini în toată lumea, brandul german crescând la acest capitol cu 15% faţă de anul precedent. Volumul de vânzări a fost un record absolut pentru Porsche, iar 30.000 dintre aceste maşini au fost reprezentate de diferitele versiuni ale noii generaţii 911, model care anul trecut a sărbătorit 50 de ani de existenţă. Planurile iniţiale ale celor de la Porsche vizau depăşirea ţintei de 200.000 de unităţi în 2018, însă noile cifre de producţie aşezate lângă Macan vor apropia marca din Stuttgart de această cifră chiar în acest an.
ps. Parca aud peste un an / doi ca o sa mai faca o fabrica pt. ca nu face fata cererilor :)))
Si ce faci cu GT-R in Romania ? Mergi cu 20 km/h prin Dorobanti sau cu 130 pe autostrada :)). Eventual incalci regulile de circulatie si te vedem la stirile de la ora 5 :)). Mai bine spalat pe creier decat cu creirerii spoiti pe asfalt sau pe bordul GT-Rului.
Ti se pare cumva ca am luat eu apararea celor cu suv-uri sau limuzine performante gen S 63/65 AMG, M5, X5 M, ML 63 AMG sau Cayenne Turbo / S ? Eu am scris clar ca in Romania momentan o masina sport sau este inutila. Iar Macan NU e o masina sport si e numai buna pe la noi. Ca sunt unii care o comanda in versiunea Turbo asat e altceva...e valabil si la ei ce am spus eu. Exista o motorizare de 3 litri diesel pe ea si pe viitor si una de 2 litri. Sunt suficiente aceste doua motorizari la noi.