Încă din anii '80, constructorul din Stuttgart a avut câteva modele care s-au ridicat, fără probleme, la nivelul unui hypercar. Totul a început cu legendarul Porsche 959, a continuat cu 911 GT1 Strassenversion, a urmat apoi Carrera GT și totul a culminat cu 918 Spyder.
Acesta din urmă a debutat în 2013, fiind echipat cu un sistem de propulsie hibrid. A făcut parte din așa numită Sfântă Treime a Hypercar-urilor, alături de Ferrari LaFerrari și McLaren P1.
Chiar dacă s-a concentrat pe o serie de modele în ultimii ani, inclusiv cu zero emisii, și continuă să o facă, Porsche nu a renunțat la ideea unui nou hypercar.
De fapt, șeful companiei, Oliver Blume, chiar a recunoscut că un astfel de model se află în dezvoltare. "Hypercar-ul face parte din strategia Porsche. Porsche a avut întotdeauna succes în ceea ce privește acest tip de mașini care au arătat ce este posibil, au introdus tehnologii de viitor și au fost produse de ultimă generație," a spus Blume.
În prezent, electromobilitatea este prioritară pentru Porsche, așa că viitorul hypercar nu va intra în producție mai devreme de anul 2025.
Când o va face, sunt șanse foarte mari ca "sub capotă" să regăsim un sistem de propulsie pur electric.
Chiar recent, Porsche a prezentat conceptul Vision GT pentru jocul Gran Turismo, o mașină echipată cu 4 motoare electrice, care dispune de 1.292 CP.Așadar, germanii au modele de la care să se inspire pentru un viitorul hypercar.
via Car Magazine
Adică un mare fâs.
Tesla măcar zice că face, chiar dacă întarzie dar face.
Austriecii de la Prosche, ca dinozaurii, limbaj, concept, teaser, posibil, probabil, viitor, adică gargară.
ring a bell?
Familia trăieşte în Austria şi fac şcoala (universitatea) la Viena.
Fondatorul s-a născut în Bohemia când era în Austro Ungaria.
Stuttgart este sediul VW AG