Porsche 918 Spyder, noul hypercar al constructorului german, este încă disponibil pentru comandă. În mod normal, un asemenea model ajunge să fie vândut „cu casa închisă” înainte de momentul lansării efective pe piaţă, dar cei de la Porsche spun că încă mai sunt unităţi disponibile pentru comandă. Potrivit lui Wolfgang Hatz, şeful departamentului de cercetare şi dezvoltare de la Porsche, listele de comenzi vor primi o avalanşă de cereri odată ce potenţialii clienţi vor avea ocazia să încerce noul model al constructorului din Stuttgart.
“Porsche 918 este diferit de LaFerrari şi de McLaren P1. Nu poţi cumpăra o maşină cu mai multă tehnologie. În prezent, nimeni în afară de inginerii noştri nu a condus o maşină sport care să furnizeze un nivel superior de putere electrică faţă de cel oferit de sistemul hibrid al lui 918 Spyder. Maşina este rapidă în modul electric, are o autonomie bună şi sistemul hibrid poate fi folosit pentru un plus de putere. Vorbim despre ceva unic şi foarte special”, a explicat Hatz.
Porsche 918 Spyder este echipat cu un motor V8 de 4.6 litri care este susţinut de un sistem de propulsie hibrid. Supercarul german va oferi 770 CP în total, graţie celor două motoare electrice care formează sistemul de propulsie hibrid. Transmisia PDK şi modul de rulare 100% electric promit un consum mediu apropiat de 3 litri la sută, acompaniat de performanţe de excepţie. Spre exemplu, modelul va putea să ruleze 25 de kilometri în modul 100% electric, iar viteza maximă în acest mod va fi de aproape 150 km/h, ceea ce l-ar face cel mai rapid hibrid de pe piaţă.Potrivit primelor informaţii, modelul are un preţ de 655.000 de euro fără taxe.
Primele vehicule vor fi livrate până la sfârşitul anului, informează cei de la Porsche. Cu tot cu transmisia PDK cu şapte trepte, Porsche 918 Spyder va avea o masă de 1.700 kilograme. Estimările interne anunţă un timp de 7 minute şi 22 secunde pentru Nurburgring, cu 10 secunde mai rapid decât Carrera GT.Via Autocar
In schimb McLaren P1 nu va avea exclusivitatea lui 918 Spider sau La Ferrari pentru ca mootrul lui P1 este practic o derivatie din cel al lui MP 4-12C, un V8 turbo de 3,8 litri.