Porsche se va folosi de ediţia de anul acesta a Salonului Auto de la Los Angeles pentru a extinde şi mai mult gama actualului Cayenne. După ce a aplicat un facelift SUV-ului său, Porsche continuă cu modificările şi pe alte derivate.
La Los Angeles vom vedea revizuirile şi pe versiunea Cayenne GTS, creată pentru a umple spaţiul dintre Cayenne S şi Cayenne Turbo.
Cayenne GTS devine mai puternic
Pentru a sublinia apetitul său sportiv, noul Cayenne GTS vin cu un pachet estetic special, care include bosaje mai generoase, noi praguri laterale, blocuri optice pe fundal negru, o gardă la sol redusă cu 20 până la 40 de mm şi jante de 20 de inch. Nu lipsesc nici evacuarea nouă, frânele de performanţă, câteva inserţii contrastante cu rol estetic la nivelul întregii caroserii şi Porsche Active Suspension Management.
Interiorul nu se transformă foarte mult. Apar logo-uri GTS la nivelul pragurilor din inox, scaune sport şi piele Alcantara.Surprizele se ascund sub capotă, acolo unde Porsche a instalat motorul V6 de 3.6 litri, capabil să dezvolte 440 de cai (cu 20 de cai mai mulţi decât Cayenne S) şi 600 de Nm. Mulţumită acestor resurse, Cayenne GTS poate accelera de la 0 la 100 de km/h în doar 5.2 secunde sau 5.1 secunde atunci când clienţii optează şi pentru pachetul Sport Chrono. Viteza maximă ajunge la 262 de km/h.
Porsche Cayenne: versiune entry-level pe benzină
Alături de noul GTS, Porsche caută să ofere şi o nouă versiune entry-level a SUV-ului. Este vorba despre versiunea standard a lui Cayenne, echipată cu un motor pe benzină. Este vorba despre aceeaşi unitate V6 de 3.6 litri, dispusă însă la numai 300 de cai putere. Ei sunt administraţi cu ajutorul unei cutii automate Tiptronic S şi sunt dispuşi să propulseze SUV-ul de la 0 la 100 de km/h în doar 7.7 secunde.
Ambele modele revizuite, Cayenne şi Cayenne GTS, se vor alătura gamei Porsche abia în februarie pe piaţa din Europa.
Comentarii (0)