Deşi s-a opus o vreme curentului care presupunea reducerea emisiilor şi găsirea unor soluţii alternative de propulsie, Porsche trebuie să se supună noului trend şi să îmbrăţişeze soluţii de mobilitate care contravin tradiţiei brandului.
Aşa se face că germanii au acordat o foarte mare importanţă planurilor de a avea în gamă un supercar hibrid şi acum sunt pe cale să îl ofere publicului în versiune de serie. Este o mutare normală, având în vedere că şi Ferrari a recurs la soluţia de hibridizare a celui mai puternic exponat din gamă: LaFerrari.
Noul 918 Spyder, programat să debuteze pe piaţă la sfârşitul anului, deschide drumul unei tehnologii noi pentru Porsche, care este gata să investească şi în alte modele cu emisii reduse.
Într-un interviu acordat publicaţiei Automotive News, Wolfgang Hatz, şeful departamentului de cercetare şi dezvoltare Porsche, a declarat că sistemele de propulsie hibride sunt foarte importante pentru companie.Tot el a dezvăluit că inginerii centrului de dezvoltare a noilor tehnologii testează în prezent mai multe prototipuri electrice. Cu toate acestea, ele nu sunt o prioritate pentru viitorul apropiat fiindcă nu oferă o autonomie suficientă. Hatz a ţinut să precizeze şi că nu există posibilitatea de a vedea un model electric cu logo-ul Porsche în următorii ani.
via automotivenews (înreg.)
Vine EURO7 unde emisiile sunt mici, iar clientul trebuie sa scoata bani ca sa circule, OK pot sa inteleg, dar masina este pentru oameni cu bani pt 918 au inventat o nuanta de 50000E