Porsche isi neaga profitul
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Porsche a publicat un comunicat oficial de presa prin care neaga rezultatele afisate de compania B&D Forecasting, conform carora constructorul german castiga aproape 28.000 de dolari profit pentru fiecare exemplar auto vandut.
Acestia afirma ca cercetarea a ajuns la acest rezultat prin simpla impartire a profitului companiei (2.7 miliarde de dolari) la cele 96.794 de masini vandute in 2005. In aceste conditii, compania de analiza nu a luat in calcul veniturile legate de sectoarele tangentiale vanzarilor auto.
"Acest calcul induce in eroare deoarece nu ia in considerare efectele pe care impactul rezultatelor veniturilor aditionale l-a avut asupra Porsche Group in anul financiar 2005/2006 si nu are de a face cu adevaratele cifre ale afacerii Porsche", se arata in comunicatul germanilor.
Astfel, 263 de milioane de euro din profitul companiei vin din participatiile pe care Porsche le detine la Volkswagen AG. In plus, 100 de milioane de dolari au intrat in conturile germanilor prin vanzarea companiei CTS Fahrzeug-Dachsysteme.
Cu toate acestea, Porsche nu a dezvaluit suma pe care o castiga pentru fiecare exemplar vandut. Un calcul sumar arata insa ca aceasta se ridica oricum la circa 10.000-15.000 de euro, o valoare apreciabila in comparatie cu altele din industria auto mondiala.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Dunlop, producătorul britanic de anvelope, a fost vândut de către Goodyear pentru suma de 701 milioane de dolari. Compania britanică va fi deținută de un conglomerat din Japonia. (09.01)
-
Potrivit celor mai recente cifre, vânzările de mașini electrice au scăzut cu 27.4% în Germania, în 2024, primul an fără subvenții. În același timp, vânzările de modele hibrid au crescut cu 12.7%. (08.01)
-
Ford Mustang a avut parte de cele mai slabe vânzări într-un singur an din istoria de 60 de ani ai modelului în 2024. Celebrul model de performanță a fost depășit pentru prima dată de SUV-ul electric Mustang Mach-E. (04.01)
- Dakar 2025: Dacia urcă pe locul 2 în prima parte a probei de 48 de ore. Probleme tehnice pentru Loeb
- FOTOSPION: Primele imagini cu noua generație Audi Q7
- Prețuri Dacia Bigster în România: start de la 23.000 de euro
- Bugatti a livrat primele exemplare Bolide. Fiecare mașină costă 4 milioane de euro
- Prețuri noul Volkswagen Tayron în România: start de la 41.850 euro
Comentarii (0)