Porsche a profitat de Salonul Auto de la Los Angeles pentru a dezvălui publicului maşina de curse cu care va concura anul viitor în principalele competiţii de turisme.
Noul Porsche 911 RSR este primul model de curse al producătorului german care beneficiază de un motor cu 6 cilindri amplasat central, în faţa punții spate. Unitatea de propulsie are 4.0 litri şi, în funcţie de mărimea admisiei de aer, poate furniza până la 510 cai putere.
Cutia de viteze este secvenţială cu 6 trepte, iar acestea din urmă se schimbă cu ajutorul unor padele poziţionate pe volan. Interesant este că maşina include şi un sistem de avertizare pentru coliziuni, care va avea rolul de a avertiza piloţii când sunt ajunşi din urmă de prototipurile rapide de la celelalte clase.
"Deşi păstrează designul tipic al lui 911, aceasta este cea mai amplă evoluţie de până acum a modelului nostru GT de top. Pentru 911 RSR, ne-am concentrat în mod deliberat pe un motor modern aspirat, întrucât le-a permis inginerilor să dezvolte liber vehiculul. În afară de asta, regulamentul Le Mans pentru GTE menţionează egalitatea conceptelor pentru motoare, întrucât caracteristicile cuplului pentru motoarele turbo şi cele aspirate sunt aliniate", explică Frank-Steffen Walliser, directorul de motorsport al Porsche.Noul Porsche 911 RSR va debuta oficial în cadrul cursei de 24 de ore de la Daytona din ianuarie, urmând să concureze pe tot parcursul anului în competiţia americană IMSA şi în Campionatul Mondial de Anduranţa şi, implicit, Cursa de 24 de ore de la Le Mans.
Via Porsche
Comentarii (2)