Aparatul de espresso este disponibilă pentru achiziție într-o culoare clasică pentru Porsche, numită Gri Neo. Pentru cei care doresc ceva mai colorat, există opțiunea de design Martini Racing, inspirată de modelul 911 Carrera RSR, care a câștigat cursa de anduranță Targa Florio din Sicilia în 1973.
Detalii mai mici de pe mașina de espresso fac, de asemenea, aluzii la caracteristicile Porsche. Mânerele de răsucire pentru abur și apă caldă sunt similare comutatorului pentru modurile de rulare, prezent pe multe dintre modelele mărcii.
În același timp, tava magnetică pentru scurgere și încălzitorul de cești utilizează același design de culoare ca pachetul Touring pentru Porsche 911 GT3. Manometrele analogice se inspiră din vitezometre, iar aluminiul, de obicei întâlnit pe jantele Porsche, este utilizat pentru mânerele rotative.
Mașina de espresso va fi dezvăluită săptămâna aceasta în mai multe locații din întreaga lume, inclusiv la Londra, Los Angeles și Shanghai.
Producția este limitată, doar 911 aparate fiind disponibile pentru achiziție la prețul de aproximativ 6.000 de euro în centrele Porsche, pe magazinul online Porsche și în magazinele Porsche Design.
Acestea pot fi achiziționate împreună cu accesorii potrivite, precum o râșniță electrică de cafea și cești de espresso și cappuccino asortate. Totuși, se pare că în mai puțin de 8 ore, tot stocul de aparate espresso a fost epuizat.
via Porsche
La un espressor Porsche o cafea trebuie să iasă și repede și bună și cu stil, ce naiba!
Mă bucur ca nu i-au pus și ecrane așa cum au distrus cockpit-urile… eu le-am zis ca la un Porsche merge lemn, piele, aluminiu și cristale… să le ia naiba de ecrane!!! sunt bune Kia, Dacia etc.
Bănuiesc ca este vorba în primul rând de exclusivitate.
PS dacă testezi 5 cești de cafea la care s-a folosit aceleași boabe, 4 Jura și una Marzocco o “găsești” pe cea care este generată de Marzocco? Doar de curiozitate, mulțumesc!