Porsche Cayman şi Boxster GTS: 15 CP în plus şi suspensie activă în standard
de Sebastian Toma
Miercuri, 19.03.2014
NewsletterEşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Porsche a prezentat noile versiuni GTS ale lui Cayman şi Boxster. Printre noutăţile pe care le aduc acestea se numără 15 CP şi 10 Nm în plus, alături de suspensia activă PASM în standard.
Esential340CP asigură motorizarea lui Porsche Cayman GTS, un boxer cu şase cilindri.
Porsche Cayman şi Boxster au primit versiuni GTS, echipate cu un motor boxer de 3.4 litri, cu şase cilindri, care a fost optimizat pentru a furniza 15 CP şi 10 Nm în plus. Porsche Boxster GTS ajunge să livreze 330 CP, în timp ce Cayman GTS asigură 340 CP. Cuplul motor al propulsorului care echipează cele două modele a urcat la 370 Nm, respectiv 380 Nm. Pachetul Sport Chrono este standard pentru ambele modele, la fel cum este şi suspensia activă PASM, alături de jantele din aliaj de 20 inch, preluate de la 911 Carrera S, echipate cu anvelope 235/35 pentru roţile din faţă, respectiv 265/35 pentru roţile din spate.
Porsche Cayman GTS este la fel de ”supărat” ca şi fratele său cu acoperiş decapotabil.
În compania transmisiei PDK, oferită opţional, Porsche Boxster GTS accelerează de la 0 la 100 km/h în 4.7 secunde, ceea ce-l face cu 0.1 secunde mai lent decât Cayman GTS, fratele său. Echipat cu transmisia manuală standard, cu şase trepte, Boxster GTS este din nou mai lent decât fratele său cu acoperiş fix, Cayman GTS, fiind capabil să atingă 281 km/h, faţă de cei 285 km/h ai lui Cayman GTS.
La nivel vizual, versiunile GTS ale lui Cayman şi Boxster se disting de suratele lor prin blocurile optice cu fundal înnegrit, alături de design-ul diferit al barelor de protecţie frontale şi posterioare.
La interior, ambele modele prezintă scaune sport în standard, precum şi tapiţerie din piele cu ornamente din Alcantara.
Comentarii (0)