Porsche Cayman a fost deconspirat pe internet înainte de prezentarea oficială. Fratele coupe al noului Boxster vine cu un design mai angular, care aminteşte de conceptul care prefigurează viitorul 918 Spyder. La nivelul posteriorului, modelul integrează un spoiler în stopurile spate, în timp ce silueta lui Cayman este trasată foarte plăcută de la aripile faţă până la aripile spate, marcând o tranziţie foarte reuşită la nivelul portierelor.
Motorizarea entry-level oferă 265 CP şi 280 Nm, pe când versiunea S dezvoltă 315 CP şi 360 Nm. În echiparea lui Boxster, motorul de 3.4 litri are nevoie de 5.1 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h şi poate să accelereze până la o viteză maximă de 279 km/h. Cea mai peformantă versiune a vechiului Cayman era numită R şi era echipată cu un motor de 330 CP, care îi asigura un sprint 0-100 km/h de 5.0 secunde şi o viteză maximă de 282 km/h. Pentru moment, specificaţiile noului Cayman sunt nedezvăluite.
Porsche va construi noile Cayman şi Boxster la uzina Magna Steyr din Austria, ca apoi să mute producţia la fosta uzină Karmann din Osnabruck, Germania. Odată cu apariţia noii generaţii a lui Cayman, unele voci se întreabă dacă acest model nu canibalizează vânzările lui 911, dar această ipoteză este improbabilă, din moment ce Cayman are doar două locuri şi 911 are deja un public foarte bine stabilit.
Via Jalopnik
Comentarii (3)