Porsche extinde gama de produse plug-in hybrid cu noul Cayenne E-Hybrid. SUV-ul constructorului din Stuttgart promite performanțe de top și un consum de carburant redus.
Sub capota lui Porsche Cayenne E-Hybrid se află un sistem plug-in hybrid alcătuit dintr-un motor V6 pe benzină de 3.0 litri care produce 340 CP și un motor electric de 136 CP. În total, sistemul hibrid dezvoltă 462 de cai putere și 700 Nm.
Accelerația de la 0 la 60 km/h în modul electric are loc în 6.3 secunde, iar Porsche spune că noul Cayenne E-Hybrid poate parcurge până la 44 de kilometri cu zero emisii. Viteza maximă oferită în modul electric este de 135 km/h. Bateria SUV-ului german are acum o capacitate de 14.1 kWh, iar timpul necesar de încărcare este de maximum 7 ore și 50 de minute.
Pentru sprintul 0-100 km/h, Cayenne E-Hybrid are nevoie de 5.0 secunde, în timp ce repriza 0-200 km/h se desfășoară în 19.1 secunde. Viteza maximă este de 253 km/h. Consumul mediu mixt anunțat de constructorul german pentru noul SUV plug-in hybrid este de 3.2-3.4 litri/100 de kilometri.
Totodată, Porsche introduce un sistem Head-Up Display (premieră), jante de 22 de inch și copilotul digital InnoDrive.
10,2 or să fie mai aproape de adevăr - conducînd însă *eco*, ceea ce-i din start un non-sens pt cumpărătorii de camioane d-astea.
Mă repet poate, dar unicul scop al lansării mega-farselor ăstora (apropo, pe cînd revizuirea normelor de consum mincinoase și pt. hibride plug-in?) e păstrarea aparențelor ecologice*democratice* după începerea interzicerii accesului *termicelor* în centrele unor orașe (v. Italia, dar urmează și altele.)
...Doar nu-i de nasul unor milionari să vină la birou c-un Yaris Hybrid, nu?
P.S. Cu cei 14 kWh ai bateriei lui Cayenne, o electrică uzuală ar parcurge cca. 100 km. Și nu doar 44 km, care-n realitate vor fi de fapt vreo 30.
Q.E.D. așadar.
dar merita electric, chiar si 44km (sau 30 cum zici) e mai ieftin decat cu metroul sau bus-ul
Strict ontopic, nu înțeleg totuși adoptarea unei cutii automate *clasice* (cu convertizor de cuplu - grea, complexă) pe o așa mașină, în teorie cel puțin avangardistă. Economie de costuri probabil, fiind vorba de același grup propulsor de la Panamera E-Hybrid.
Rămîn oricum la concluzia că se minte mult apropo de consumurile declarate la modul general, iar în cazul plug-in-urilor minciuna frizează absurdul.
Clar însă că nu aștept afirmații d-astea din partea niciunui site auto. ;-)
:)