După un început de an ezitant, cu vânzări globale în scădere pe primul trimestru, Porsche caută soluții pentru îmbunătățirea rezultatelor ce au fost afectate de testele WLTP și scăderea diesel în Europa.
CEO-ul Oliver Blume poartă discuții cu mai mulți giganți chinezi din domeniul tehnologiei, în vederea unor parteneriate care să asigure Porsche o prezență mai solidă pe piața din China și implicit vânzări mai mari.
“Vrem să avem parteneriatele potrivite în fiecare regiune. Este o greșeală să credem că totul poate fi dezvoltat în Germania,” a spus Blume.
Cel mai profitabil brand al grupului Volkswagen vrea să ofere produse și servicii atrăgătoare pentru clienții chinezi, cu ajutorul unor companii precum Alibaba sau Baidu.
Porsche speră că viitoarele sale modele electrice, printre care și Taycan, vor fi în topul vânzărilor din China, așteptată să devină cea mai mare piață din lume pentru mașini electrice.
Via Automotive News
Comentarii (1)