Porsche Cajun va primi un diesel de 310 CP de la Audi
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Viitorul Porsche Cajun va fi echipat şi cu un motor diesel V6 de la Audi. Motorul respectiv are scopul de a reduce costurile de dezvoltare ale celor două mărci şi va fi oferit în acelaşi nivel de putere atât pe viitorul Cajun, cât şi pe cea de-a facelift-ul lui Audi Q5. Propulsorul va oferi 310 CP şi 650 Nm şi va avea o cilindree de 3.0 litri. Ulterior, motorul va fi introdus şi pe A3, A4, A5, A6, A7, A8 şi Q7, anunţă Axel Eisner, şeful departamentului de dezvoltare al motoarelor de la Audi. Cei de la Audi au negat debutul unei viitoare game S echipate cu motoare diesel, dar au confirmat dezvoltarea unor motoare TDI twin-turbo cu patru cilindri în linie.
Noul Porsche Cajun îşi propune să atragă clienţii tineri înspre marca din Stuttgart, viitorul SUV compact al mărcii fiind văzut ca o alternativă mai înălţată la Boxster, modelul entry-level al celor de la Porsche. Cajun va fi lansat oficial pe piaţă în 2013, prezentarea sa urmând să aibă loc, cel mai probabil, la ediţia de peste doi ani a Salonului de la Geneva.
Noul Porsche Cajun - care se va bate cu BMW X3 şi Mercedes GLK la capitolul performanţe - va fi construit în fabrica germană din Leipzig, acolo unde marca din Stuttgart produce deja Cayenne şi Panamera.
Primul Porsche Diesel a fost Cayenne, care a debutat în compania unui TDI V6 de 240 CP, provenit tot din gama Audi.Via | Autocar
Foto | ipoteze Theophilus Chin/Edmunds
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Autoipoteze
-
Mercedes nu are de gând să mai lanseze o nouă generație a modelului SLC și plănuiește să evite canibalizarea vânzărilor între SL și Clasa S Cabrio sau Coupe. (27.04)
-
Toyota se gândește să nu mai dea naștere unui înlocuitor pentru actualul Avensis. Piața sedanurilor medii scade vertiginos, iar japonezii își doresc mai mult un crossover. (18.10)
-
O companie de consultanță auto susține că după anul 2020, vânzările mașinilor autonome vor exploda. Creșterea segmentului va fi una foarte mare, urmând ca până în 2025 să găsim 21 de milioane de astfel de mașini pe stradă. (13.06)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Despre noul motor de 3L bi-turbo, s-a anuntat ca o sa aiba 313 cai.
Chiar daca va fi un Audi Q5 in fond, marca conteaza pt. noi tinrii care vrem mereu ceva mai exclusivist dar cat de cat pamantean si ca pret si ca intretinere. Acesta este exact ce am asteptat de la ei. Asa ca viitorul Cajun va indeplinii toate cerintele si dorintele celui care vrea o masina completa incepand de la sigla pana la performante si pret. BVO VAG.
In primul rand, A3 se poate lua cu tractiune quattro pe unele motorizari, indiferent daca vorbim de motorina sau benzina. Asta face posibila punerea multor cai pe masina, chiar si a celor 313. Deci ce-ai spus tu acolo, oricum nu isi are rostul. Pentru un hatch ca A3, exista motorizari pe benzina potente. Cele pe motorina se opresc la 170 de cai. Nu stiu de ce s-a oprit aici Audi, poate pentru ca s-au gandit ca pe un hatch nu are rost sa puna motoare pe motorina foarte grele (fiind mai bine balansate pe masini mai lungi) si cine vrea mai multa putere pe A3, isi cumpara benzina 2L cu 211 cai sau S3 cu 265 cai sau RS3 cu 340 cai.
Pana si uratenia de Duster arata bine pe langa acest Cajun.
Motorul ala diesel de 3L are cceva greutate,si in felul asta puntea fata nu prea face fata,ar fi o totala disproportie in distributia masei pe punti.
Esti prea infocat,esti poate un "ultras"?