Esential
2500 | de persoane care ocupa functii inalte in cadrul unor companii au votat in cadrul acestui studiu. |
2500 | de persoane care ocupa functii inalte in cadrul unor companii au votat in cadrul acestui studiu. |
Economia Germaniei este fara indoiala cea mai puternica si mai importanta din Europa. In acest context sa fii brandul numarul unu din industria germana reprezinta o distinctie demna de luat in seama.
Revista Manager-Magazin a efectuat un studiu care a plasat marca Porsche in topul brandurilor cu cea mai buna imagine din ultimii opt ani in Germania. Cercetarea realizata de publicatia nemteasca a chestionat 2.500 de manageri, presedinti executivi si lideri ai celor mai importante companii din Germania.
Porsche a primit distinctia de marca cu cea mai buna imagine dintr-un numar de 152 de branduri care isi desfasoara activitatea in nu mai putin de zece ramuri ale industriei. Este a 5-a oara consecutiv cand Porsche primeste acest premiu, acordat de Manager-Magazin o data la 2 ani.
Studiul nu a adunat doar date privind impresiile generale despre un brand ci s-a axat si pe cinci factori de baza: moralitate, forta inovatoare, calitatea manegementului, loialitatea clientilor, calitatea produselor si a serviciilor.
Industria auto germana sta foarte biine la capitolul imagine, BMW si Audi ocupand locurile doi si trei .
Din topul primelor zece companii fac parte branduri celebre cum ar fi Adidas, Google, Coca-Cola, Hugo Boss sau Nokia.
Comentarii (4)