Porsche are cea mai buna imagine de brand
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Luxury Institute din New York a realizat un studiu independent in urma caruia Porsche AG s-a dovedit a fi brand-ul auto cu cea mai buna reputatie printre clientii din Europa.
Pentru realizarea acestui studiu, au fost intrebati peste 1500 consumatori cu un venit anual de cel putin 60.000 euro. Raspunsurile subiectilor din Franta, Marea Britanie, Germania si Italia au creat, la final, un clasament al automobilelor de lux in cateva categorii.
Modelele 911, Boxter, Cayman si Cayenne au fost clasate ca fiind deosebite din punctul de vedere al calitatii, exclusive si elegante. Raportul pret-performanta si imaginea sociala a vehiculelor Porsche au fost de asemenea privite pozitiv de catre clienti.
Acest studiu a fost efectuat deoarece Porsche a mai fost votat cel mai bun brand de lux in trecut, ultima distinctie venind din partea cetatenilor americani cu venituri mari.
Via| AutoMotoPortal
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Porsche in Romania
-
Porsche 718 Boxster Preţ: 59.498 - 86.454 €
-
Porsche 718 Cayman Preţ: 57.467 - 84.423 €
-
Porsche 911 Cabrio Preţ: 140.115 €
-
Porsche 911 Cabrio facelift Preţ: 127.977 €
-
Porsche 911 facelift Preţ: 103.849 - 291.946 €
-
Porsche 911 Speedster Preţ: 276.000 €
-
Porsche 911 Targa 4 facelift Preţ: 124.325 - 156.584 €
-
Porsche Cayenne Preţ: 77.767 - 141.965 €
-
Porsche Macan facelift Preţ: 61.673 - 67.292 €
-
Porsche Panamera Preţ: 96.629 - 205.730 €
-
Porsche Panamera Sport Turismo Preţ: n/a - 195.109 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Emblematicul producător italian de supercaruri Ferrari a anunțat astăzi că veniturile și câștigurile sale de bază vor crește cu cel puțin 5% în acest an, după ce și-a îndeplinit obiectivele pentru 2024. (04.02)
-
Potrivit unui nou studiu realizat de compania de consultanță Escalent, producătorii chinezi de automobile trebuie să reducă semnificativ prețurile mașinilor sale pentru a atrage clienți în Europa. (04.02)
-
Honda și Nissan și-au amânat planurile de fuzionare până la mijlocul lunii februarie. Inițial, cele două mărci trebuiau să dezvăluie aceste planuri la sfârșitul lui ianuarie. (04.02)
Comentarii (2)