Porsche ar putea asambla Cayenne la o fabrică VW din India
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
O sursă din cadrul Porsche a sugerat faptul că producătorul de modele sport din Stuttgart ar putea folosi o fabrică Volkswagen din India pentru a asambla modelul Cayenne direct în India pentru a reduce taxele de import. În cazul automobilelor vândute în India se aplică în acest moment o taxă de 113% din valoarea acestora în momentul importului, iar această taxă ar putea fi redusă la doar 40% dacă modelul ar fi construit şi în India. Strategia Porsche ar viza folosirea kit-urilor CKD şi asamblarea acestora direct în India.
Modelele Porsche vor fi fabricate în continuare în Germania, excepţia de la regulă fiind făcută de exemplarele Cayenne vândute pe piaţa din India. Aceste modele ar fi construite în Germania şi trimise în India sub formă de kit-uri CKD pentru a fi asamblate la o fabrică Volkswagen din ţara respectivă. Construirea unei fabrici separate pentru a realiza acest lucru nu ar avea sens din punct de vedere financiar, din moment ce volumele înregistrate de divizia indiană a mărcii Porsche sunt prea reduse pentru a obţine rentabilitate în timp util.
"Porsche reprezintă calitatea germană şi nu există planuri oficiale în acest moment privind asamblarea sau construcţia de modele Porsche în India", a declarat Ashish Chordia, şeful Porsche India.
În 2009, cei de la Porsche au vândut 138 de unităţi pe piaţa din India şi vor să vândă 250 de unităţi în decursul acestui an. Până acum, cei de la Porsche au deschis cinci reprezentanţe noi în India şi speră să le folosească din plin în decursul anilor următori.
Cayenne reprezintă 65% din vânzările Porsche de pe piaţa din India şi ar fi singurul model Porsche care nu ar fi construit şi asamblat în Germania.Via | Just-Auto (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Comentarii (2)