Porsche ar putea asambla Cayenne la o fabrică VW din India
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
O sursă din cadrul Porsche a sugerat faptul că producătorul de modele sport din Stuttgart ar putea folosi o fabrică Volkswagen din India pentru a asambla modelul Cayenne direct în India pentru a reduce taxele de import. În cazul automobilelor vândute în India se aplică în acest moment o taxă de 113% din valoarea acestora în momentul importului, iar această taxă ar putea fi redusă la doar 40% dacă modelul ar fi construit şi în India. Strategia Porsche ar viza folosirea kit-urilor CKD şi asamblarea acestora direct în India.
Modelele Porsche vor fi fabricate în continuare în Germania, excepţia de la regulă fiind făcută de exemplarele Cayenne vândute pe piaţa din India. Aceste modele ar fi construite în Germania şi trimise în India sub formă de kit-uri CKD pentru a fi asamblate la o fabrică Volkswagen din ţara respectivă. Construirea unei fabrici separate pentru a realiza acest lucru nu ar avea sens din punct de vedere financiar, din moment ce volumele înregistrate de divizia indiană a mărcii Porsche sunt prea reduse pentru a obţine rentabilitate în timp util.
"Porsche reprezintă calitatea germană şi nu există planuri oficiale în acest moment privind asamblarea sau construcţia de modele Porsche în India", a declarat Ashish Chordia, şeful Porsche India.
În 2009, cei de la Porsche au vândut 138 de unităţi pe piaţa din India şi vor să vândă 250 de unităţi în decursul acestui an. Până acum, cei de la Porsche au deschis cinci reprezentanţe noi în India şi speră să le folosească din plin în decursul anilor următori.
Cayenne reprezintă 65% din vânzările Porsche de pe piaţa din India şi ar fi singurul model Porsche care nu ar fi construit şi asamblat în Germania.Via | Just-Auto (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford Motor Company a anunțat o investiție de 4.4 miliarde de euro pentru a-și transforma operațiunile europene. Principalul scop este cel de a reduce costurile și de a-și crește competitivitatea pe continent. (11.03)
-
Porsche Automobil Holding SE este cel mai mare acționar din cadrul Grupului Volkswagen. Compania se așteaptă la pierderi de 20 de miliarde de euro pentru anul fiscal 2024. (10.03)
-
Competiția de design YouClip, în care 3 școli de design concurează pentru dezvoltarea unui nou accesoriu Dacia, se apropie de final. În competiție au rămas 4 proiecte, câștigătorul urmând să fie anunțat pe parcursul lunii martie. (10.03)
-
Adio, Ford Focus: producția va ajunge la final în luna noiembrie
-
Noul Subaru Forester a ajuns în România: start de la 40.850 de euro
-
Echilibru
-
Acesta este noul Volvo ES90: 700 km autonomie și versiune cu 680 CP
-
Șeful de design de la Volkswagen confirmă întoarcerea butoanelor fizice: "Este o mașină, nu un telefon"
Comentarii (2)