Vicepreşedintele departamentului de marketing al mărcii Porsche din Statele Unite a declarat declară că aproape toate exemplarele 918 Spyder disponibile şi-au găsit clienţi. Producţia modelului va fi finalizată la sfârşitul lunii iulie 2015, după ce vor fi produse toate cele 918 unităţi.
Esential
30
de Porsche 918 Spyder au fost livrate până acum.
918
unităţi Porsche 918 Spyder vor fi fabricate în total.
Porsche 918 Spyder, hipercarul oferit de marca germană în doar 918 exemplare, are listele de comenzi aproape pline.
Andre Oosthuizen, vicepreşedintele departamentului de marketing al Porsche Cars North America, a făcut o declaraţie pentru cei de la Automotive News în care a menţionat succesul lui 918 Spyder în materie de vânzări şi a specificat faptul că lista de comenzi este aproape completă. Primele 30 de exemplare au fost deja livrate, notează oficialul Porsche, iar producţia lui 918 Spyder va fi completă undeva la nivelul lunii iulie 2015, explică Oosthuizen. Între momentul în care primul 918 Spyder destinat unui client a fost finalizat şi clipa în care ultimul 918 Spyder va fi gata vor trece aproximativ 18 luni.
770.000 de euro pentru Porsche 918 Spyder? Nicio problemă: 10 clienţi din Europa Centrală şi de Est au comandat deja maşina
Fiecare client care a înregistrat o comandă pentru 918 Spyder a făcut un depozit de aproximativ 200.000 de dolari la momentul efectuării solicitării.
Porsche a ”curtat” clienţii săi potenţiali din toată lumea cu diferite invitaţii la evenimente private şi mai multe scrisori personalizate.
Până acum, piaţa din Statele Unite ale Americii a adus cele mai multe comenzi pentru modelul 918 Spyder. Reprezentanţii Porsche au refuzat să dezvăluie numărul de unităţi vândute până acum şi câte unităţi produc pe lună, dar producţia şi livrarea lui 918 Spyder ar trebui să aibă loc fără alte întârzieri sau devieri de la planul iniţial.
Porsche 918 Spyder a devenit cel mai rapid model de serie pe Nurburgring
Porsche 918 Spyder este succesorul spiritual al lui Carrera GT şi se mândreşte cu un timp de 6 minute şi 57 secunde pentru celebrul circuit Nurburgring. Modelul german are un motor V8 de 4.6 litri care asigură 608
CP şi 530 Nm, care este asistat de două motoare
electrice de 156, respectiv 129
CP.
Împreună, cele trei motoare formează un sistem
hibrid care totalizează 887
CP şi 800 Nm, capabil să propulseze maşina de la 0 la 100 km/h în 2.5 secunde şi să atingă o viteză maximă de 340 km/h.
Doi români vor să cumpere cel mai scump Porsche din istorie: 918 Spyder
Via AutomotiveNews (înreg.)
"Reprezentanţii Porsche au refuzat să dezvăluie numărul de unităţi vândute până acum"
Ce ti-e si cu marketingul asta... si-au invatat lectia oare?
Carrera GT a fost un esec.
"The Carrera GT was unsafe for its intended use by reason of defects in its manufacture, design, testing, component and constituents, so that it would not safely serve its purpose,"
In legatura cu Macan, au incercat o altfel de metoda pentru siguranta, poate ca de data asta nu le-a iesit(desi nu se poate spune sigur). Dar progresul nu inseamna sa faci cum face turma, ci sa inovezi ceva, sa faci ceva diferit.