Această nouă investiție a celor din Zuffenshausen va începe anul viitor și vine în completarea celor aproape 700 de milioane de euro investiți deja în producția primului lor model electric, Taycan. Astfel, Porsche își propune să creeze spațiul necesar pentru producția de modele electrice mai ieftine, de dimensiunea și prețul unor mașini precum Cayman sau Boxster.
Planul este deja un motiv de nemulțumire al șefilor companiei, conform unui articol din presa germană. Acesta citează oameni implicați în proiect care pretind că electrificarea modelelor de bază are loc cu o întârziere de cel puțin un an, datorată complexității tehnologice. Mai mult, se pare că și coordonarea dificilă cu alte mărci ale grupului Volkswagen a avut un cuvânt de spus.
Această teorie poate explica motivul pentru care pare tot mai aparentă o posibilă despărțire a brandului Porsche de grupul VAG în viitorul apropiat. Porsche și-a propus ca peste o treime din modelele vândute în 2025 să fie mașini electrice.
Viitoarele modele de bază din gama electrificată Porsche vor avea la bază, cel mai probabil, platforma PPE (Premium Platform Electric) ce va fi folosită și de Audi pe viitor.
Noile vehicule electrice ar trebui să aibă o autonomie de cel puțin 400 de kilometri dar vor avea și datoria de a menține greutate în limite acceptabile, un element definitoriu pentru mașini precum Cayman sau Boxster.
Oare cum Tesla, nu are problema asta ?
Exemplu
https://youtu.be/tjDqVgZc2_c