Doi români vor să cumpere cel mai scump Porsche din istorie: 918 Spyder
Wolfgang Hatz, şeful departamentului de cercetare şi dezvoltare de la Porsche, a declarat că 918 Spyder a fost un produs prin care marca şi-a format noua generaţie de ingineri şi că modelul este o investiţie în viitor din care el şi colegii săi au de învăţat.
Hatz a promis că Porsche va lansa un succesor al lui 918 Spyder, dar acesta nu va debuta imediat după livrarea tuturor exemplarelor, dar nici peste vreme îndelungată. Chiar dacă 918 Spyder nu este un model de volume mari, tehnologia care îl echipează va ajunge pe mult mai multe maşini decât cele 918 unităţi, Porsche urmând să implementeze treptat elemente dezvoltate special pentru acest model în viitoarele produse din gamă.Porsche 918 Spyder este cea mai rapidă maşină de serie pe Nurburgring
Porsche 918 Spyder este vârful gamei producătorului german şi a debutat în aceeaşi perioadă cu Ferrari LaFerrari şi McLaren P1. Dintre cele trei hypercar-uri, Porsche 918 Spyder a avut cea mai mare cotă de producţie, celelalte două modele fiind fabricate în 499, respectiv 375 de exemplare. Ambele au avut listele de comenzi pline, dar la Ferrari acest lucru s-a întâmplat imediat după prezentare, pe când la P1 au fost necesare câteva luni de la lansarea modelului.Via Autocar | Porsche
Comentarii (0)