Porsche a aplicat facelift-ul lui 911 și pe variantele cu tracțiune integrală
de Sebastian Toma
Miercuri, 07.10.2015
NewsletterEşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Variantele cu tracțiune integrală ale lui Porsche 911, pornind de la Coupe și Cabriolet și mergând până la Targa, au primit facelift-ul lansat luna trecută la Salonul Auto de la Frankfurt.
Esential7.9litri la sută este consumul mixt al lui Porsche 911 Carrera 4 Cabriolet.
8.0litri la sută este consumul mixt al lui Porsche 911 Carrera S Cabriolet și al lui 911 Targa 4S, ambele cu PDK.
Porsche911 a primit un facelift în luna septembrie, iar oficialii mărcii din Stuttgart au prezentat, la o lună distanță, actualizarea aferentă variantelor cu tracțiune integrală ale acestui model. Vorbim despre 911 Carrera 4, Carrera 4S, Targa 4 și Targa 4S. La fel ca în cazul versiunilor cu propulsie ale acestui model, facelift-urile lui Carrera 4/4S, Targa 4/4S prezintă exclusiv motorizări turbo și pot fi comandate inclusiv cu un sistem de direcție integrală (disponibil opțional pentru Carrera 4S). Sistemul Porsche Active Suspension Management a fost actualizat și are o gardă la sol redusă cu 10 milimetri față de versiunea anterioară. În mod evident, toate dotările și funcționalitățile suplimentare lui 911 facelift au fost introduse și pe modelele cu tracțiune integrală.
Motorizarea variantelor Carrera, Targa și Carrera 4 este un boxer cu șase cilindri, twin-turbo, care dezvoltă 370 CP și 450 Nm. În cazul lui Carrera S, Carrera 4S și Targa 4S este o tot o unitate boxer twin-turbo, dar care asigură 420 CP și 500 Nm. Datorită trecerii la motorizările turbo, toate variantele facelift ale lui Porsche 911 sunt mai economice decât predecesoarele lor, marcând o reducere a consumului variată între 0.8 și 1.2 litri la sută în ciclul mixt NEDC.
Variantele cu tracțiune integrală ale lui Porsche 911 sunt ușor de recunoscut de la spate.
Pe lângă litera 4, au și o bandă luminoasă care leagă stopurile.
La fel ca la variantele cu propulsie ale lui 911 facelift, Porsche oferă două transmisii în gamele Carrera 4/4S și Targa 4/4S: o unitate manuală cu șapte trepte sau o unitate PDK cu două ambreiaje și șapte trepte. Sistemul de tracțiune integrală a fost actualizat la rândul său, fiind mai rapid în reacții.
Pentru prima dată de la lansarea variantelor cu tracțiune integrală ale lui Porsche 911 Carrera, modelele Carrera 4 sunt mai rapide de la 0 la 100 km/h decât echivalentele lor cu propulsie. Varianta Carrera 4 a lui 911 a eliminat 0.4 secunde din timpul 0-100 km/h, în timp ce Carrera 4S este cu 0.3 secunde mai rapidă decât predecesoarea sa. Vorbim despre un timp 0-100 km/h de 4.1 secunde pentru 911 Carrera 4 facelift echipat cu PDK și pachetul Sport Chrono, respectiv de 3.8 secunde pentru 911 Carrera 4 S. Variantele Targa ale modelelor antemenționate sunt cu 0.2 secunde mai lente la sprint-ul 0-100 km/h. În funcție de echipare și motorizare, viteza maximă variază între 287 km/h și 305 km/h.
Interiorul lui Porsche 911 facelift. Principalele schimbări: un volan nou și un sistem multimedia actualizat.
Din punct de vedere estetic, toate versiunile Porsche 911 cu tracțiune integrală sunt mai late cu 44 de milimetri decât omoloagele lor cu propulsie și au și o bandă luminoasă suplimentară la nivelul posteriorului, care leagă stopurile.
Facelift-ul a fost aplicat fără modificări pentru variantele cu sufixul 4 ale lui 911 și implic noi blocuri optice, stopuri restilizate, lumini de zi cu LED-uri și design special, bare de protecție restilizate, noi mânere de deschidere a portierelor și un capac nou al motorului. La interior, sistemul multimedia a fost actualizat, iar volanul are un nou design și integrează un comutator de schimbare a modului de rulare.
Video: Cum funcționează sistemul de direcție integrală al lui Porsche 911 facelift
Video: Prezentare oficială Porsche 911 Carrera 4 și 911 Targa 4 facelift
Comentarii (1)