Esential
9.5 | secunde este timpul in care Porsche 9ff DraXster ajunge de la 0 la 260 km/h. |
Unul dintre cei mai cunoscuti tuneri Porsche, 9ff, a realizat cel mai puternic model al constructorului din Suttgart aparut vreodata.
Bazat pe modelul 911, 9ff DraXster dispune de un motor la prima vedere normal, un twin-turbo de 4.0 litri. Si totusi, propulsorul cu sase cilindri de tip boxer reuseste sa scoata pe nari 1300 de cai putere si 1190 Nm, cifre care ii fac pe adversari sa faca un pas inapoi cand vine vorba de provocari. Mai mult, intreaga poveste are loc intr-un model a carui masa proprie este de doar 1168 de kilograme.
Performantele nu fac decat sa vina in mod natural: daca timpul de accelerare de la 0 la 260 de kilometri pe ora il bate pe cel al lui Veyron, (9.5 secunde), viteza maxima a lui 9ff DraXster ajunge la peste 410 km/h, ceea ce inseamna ca ego-ul lui SSC Ultimate Aero este zdruncinat puternic. Evident insa, modelele Bugatti si SSC au un mic mare avantaj in fata aparitiei 9ff: ambele sunt versiuni de serie.
via | Motor Authority
cand o fi masina de serie porsche de 1400 cp atunci sa vb
Mi se pare putin moale oricum...
Pe langa faptul ca e ridicata enorm de mult, si nu stiu daca elementele aerodinamice, lipsa totala la apel in aceste poze, nu ar fi ajutat masina sa aibe intr-adevar performantele descrise...
@ Claudiu: Reprezentantii Mazda in Romania au publicat ieri un comunicat legat de rezultatele TUV. Am considerat ca ei nu dau cu bata-n balta. Nu a inventat nimeni jumatati de masura, informatiile din comunicat sunt asumate de Mazda. De fapt, daca aveai interesul de a cauta sursa de la finalul stiri vedeai asta.
Thx.
Va doresc atat voua, cat si tuturor oamenilor de pe aici, sanatate, odihna binemeritata, succes in toate lucrurile bune, sa fiti cinstiti si cat mai intelepti. Sarbatori fericite !!!
Sarbatori fericite si voua. Nu uitati insa ca Automarket nu intra in concediu. Va fi mai putin activ, insa nu va vegeta.
Mircea.