Porsche 9ff DraXster: bestie de 1300 CP si 1190 Nm!

De Mircea Meșter
Publicat Luni, 22.12.2008
Un Porsche care bate fara probleme Bugatti Veyron? Intrebarea are acum raspuns: da, cu ajutorul tunerilor de la 9ff.

Esential

9.5 secunde este timpul in care Porsche 9ff DraXster ajunge de la 0 la 260 km/h.

Unul dintre cei mai cunoscuti tuneri Porsche, 9ff, a realizat cel mai puternic model al constructorului din Suttgart aparut vreodata.

Bazat pe modelul 911, 9ff DraXster dispune de un motor la prima vedere normal, un twin-turbo de 4.0 litri. Si totusi, propulsorul cu sase cilindri de tip boxer reuseste sa scoata pe nari 1300 de cai putere si 1190 Nm, cifre care ii fac pe adversari sa faca un pas inapoi cand vine vorba de provocari. Mai mult, intreaga poveste are loc intr-un model a carui masa proprie este de doar 1168 de kilograme.

Performantele nu fac decat sa vina in mod natural: daca timpul de accelerare de la 0 la 260 de kilometri pe ora il bate pe cel al lui Veyron, (9.5 secunde), viteza maxima a lui 9ff DraXster ajunge la peste 410 km/h, ceea ce inseamna ca ego-ul lui SSC Ultimate Aero este zdruncinat puternic. Evident insa, modelele Bugatti si SSC au un mic mare avantaj in fata aparitiei 9ff: ambele sunt versiuni de serie.

via | Motor Authority

Comentarii (15)

  • cosmin
    ete fas.... au facut si lancer evo de 2000cp...........
    cand o fi masina de serie porsche de 1400 cp atunci sa vb
    0 0
  • toteu
    Exista si un Dodge viper de v-o 1900cp... dar acolo au si de unde scoate... motoare de 8.2L-8.4L
    0 0
  • Nimic !
    Nimic ! Tot francezii........ Allez Veyron !
    0 0
  • Pentru Alex
    Veyron are motor Volkswagen ÅŸi cutie de viteze germana! Asa ca lasa-ma cu francezii!
    0 0
  • luxxxien
    huh???
    Are pana pe stanga spate???
    Mi se pare putin moale oricum...
    Pe langa faptul ca e ridicata enorm de mult, si nu stiu daca elementele aerodinamice, lipsa totala la apel in aceste poze, nu ar fi ajutat masina sa aibe intr-adevar performantele descrise...
    0 0
  • Motor...
    Nu stiu ce specialisti scriu pe site-ul asta, dar pina in ziua de azi eu nu am auzit de motor 6 in linie pe Porsche. E boxer, ca orice Porsche, deci cei ce scriu pe aici ar putea invata sa traduca si totodata ar putea sa se documenteze putin ce si cum e cu motoarele astea, cu mecanica, tehnica, etc, e de bun simt sa faci asta daca tot lucrezi la un site cu specific auto.
    0 0
  • Robert
    Lost in Translation
    Gogu are dreptate. Motorul in 6 cilindrii este boxer. Cei de la Motor Authority au specificat acest detaliu tehnic (flat six engine=motor cu cilindrii orizontal-opusi sau boxer) dar pe drum pana la Automarket s-a pierdut ceva din traducere .
    0 0
  • hahahahhaa
    Ce idiot e ala cu "francezii"....hahahahaha cu sa fi asa prost.....
    0 0
  • george
    slab...slab ete fasss cu lanceru tau
    au tunat golfu 4 la 3895CP asa ca lasa ...
    0 0
  • Claudiu
    Greu cu traducerea
    Acelasi lucru s-a intamplat si la articolul de mai jos cum ca Mazda ar fi iesit bine in clasamentul TUV publicat de Auto Bild Germania. In realitate a fost pe dos,singurii constructori mai slabi decat Mazda fiind Alfa Romeo si Peugeot. Pentru Automarket " Die zehn besten Hersteller" inseamna cei mai buni constructori,acestia fiind: 1.Daihatsu; 2.Mitsubishi; 3.Honda; 4.Toyota; 5.Renault; 6.Porsche; 7.BMW; 8.Nissan; 9.Fiat; 10.Ford. Tot pentru Automarket "Die zehn schlechtesten Hersteller" inseamna cei mai slabi constructori,clasamentul fiind urmatorul : 1. Alfa Romeo; 2.Peugeot; 3.MAZDA; 4.Saab; 5. Dacia; 6.Smart; 7.Land Rover; 8.Skoda; 9.Kia; 10.Citroen.
    0 1
  • mircea
    erori
    @gogu & robert: multumesc, imi asum eroarea, s-a corectat. Probabil e de vina finalul de an dificil pentru toata lumea. Avem nevoie de putina odihna dupa 365 de zile de lucru non-stop :)

    @ Claudiu: Reprezentantii Mazda in Romania au publicat ieri un comunicat legat de rezultatele TUV. Am considerat ca ei nu dau cu bata-n balta. Nu a inventat nimeni jumatati de masura, informatiile din comunicat sunt asumate de Mazda. De fapt, daca aveai interesul de a cauta sursa de la finalul stiri vedeai asta.

    Thx.
    0 0
  • Claudiu
    @ Mircea Mester
    Sunt exigent la fel ca majoritatea care citesc Automarket.ro pentru ca sunt de parere ca sunteti cei mai buni din Romania. Insa voi nu trebuie sa va raportati la concurenta din Romania care este slaba ci la site-urile de stiri auto de afara. Si ar fi inbucurator daca nu ati mai astepta sa apara stirile pe site-urile concurente, luandu-le direct de la sursa ex.Reuters. Aveti nevoie de maxim 2 oameni buni care sa scaneze stirile din lumea auto si ve-ti vedea progresul inregistrat .
    0 0
  • @Mircea Mester
    Mircea, Claudiu are dreptate. Deveniti si mai buni. De ce sa nu fiti voi cei mai cautati si apreciati !
    Va doresc atat voua, cat si tuturor oamenilor de pe aici, sanatate, odihna binemeritata, succes in toate lucrurile bune, sa fiti cinstiti si cat mai intelepti. Sarbatori fericite !!!
    0 0
  • mircea
    Multumiri
    Multumim pentru aprecieri, conteaza enorm pentru noi. Vom face tot posibilul sa ne miscam cel putin la fel de bine ca pana acum si sa va aducem informatia in premiera. Cel putin pentru publicatiile din Romania.

    Sarbatori fericite si voua. Nu uitati insa ca Automarket nu intra in concediu. Va fi mai putin activ, insa nu va vegeta.

    Mircea.
    0 0
  • Carrera
    Asta da !!!
    Foarte tare !!! Porsche este si va ramane cea mai buna masina de sport !!!
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru