”Nu avem nevoie de mai multă putere. . Maşinile cu tracţiune spate ale competitorilor te obligă să frânezi în linie dreaptă, compromiţând viteza de abordare a virajelor. Graţie sistemului de torque vectoring a lui 918 şi a roţilor faţă angrenate independent, putem oferi mai multă tracţiune şi să oferim o viteză mai mare de atac a virajelor, iar această viteză poate fi menţinută şi la jumătatea virajului.”, explică James Eastwood, managerul de produs al Porsche 918 Spyder.
Reprezentanţii Porsche nu au prezentat încă date oficiale privind numărul de pre-comenzi înregistrate pentru noul 918 Spydewr, dar nemţii nu sunt îngrijoraţi, deoarece rivalii de la Ferrari şi McLaren vor produce serii limitate, pe când Porsche va oferi mai multe unităţi decât ambii săi competitori. ”Ultimul nostru supercar oferit în ediţie limitată s-a vândut în 1.275 unităţi, iar Ferrari va construi 499 de LaFerrari şi McLaren va produce 375 de P1, deci producţia de 918 Spyder nu va fi o problemă pentru noi”, explică Eastwood.Via Car
Comentarii (3)