Esential
1680 | de kilograme va cântări Porsche 918 Spyder. |
325 | de km/h este viteza maximă pe care o promite Porsche 918 Spyder. |
30 | de minute este timpul de încărcare pe care vor să-l obţină inginerii Porsche. |
1680 | de kilograme va cântări Porsche 918 Spyder. |
325 | de km/h este viteza maximă pe care o promite Porsche 918 Spyder. |
30 | de minute este timpul de încărcare pe care vor să-l obţină inginerii Porsche. |
Porsche a anunţat că prototipul viitorului său supercar 918 Spyder a început deja testele oficiale. Constructorul din Stuttgart începe perioada de testare pe pista din Nardo, acolo unde marile case de tuning testează viteza maximă a modelelor lor.
Porsche susţine că în prezent nu există decât trei prototipuri ale viitorului 918 Spyder. Toate sunt echipate cu un motor V8 pe benzină de 4.6 litri şi 578 de cai putere, asistat de două unităţi electrice.
Primul propulsor cu zero emisii este ascuns în interiorul transmisiei automate cu şapte rapoarte şi livrează 122 de cai putere. Cel de-al doilea oferă 109 cai putere şi este poziţionat pe axa frontală. Motorul cu ardere internă şi cele două ajutoare ecologice ale sale garantează un total de 800 de cai putere şi un cuplu motor de 749 Nm, valoare ce poate urca până la 948 de Nm atunci când este activată funcţia overboost.
Şi pentru ca pachetul să fie unul extrem de competitiv, 918 Spyder vine cu o structură din fibră de carbon, ce cântăreşte doar 220 de kilograme.
Graţie acestei, masa totală a viitorului 918 Spyder va însuma 1680 de kilograme.Puterea generoasă şi masa redusă vor face ca versiunea de serie să poată accelera de la 0 la 100 de km/h în mai puţin de 3 secunde. Viteza maximă se va opri şi ea undeva departe, la aproape 325 de km/h.
Porsche nu va neglija nici eficienţa supercarului. Sub caroserie se va afla o baterie litiu-ion de 6.9 kWh, capabilă să garanteze o rulare exclusiv electrică pe o distanţă de 26 de kilometri. Mai mult, Porsche 918 Spyder poate atinge 145 de km/h folosindu-se doar de cele două motoare electrice. Bateria se poate încărca în doar 3 ore, însă inginerii Porsche vor să găsească o soluţie care să permită încărcarea bateriei în doar 20 de minute de la o priză normală de 220 V.
Toate informaţiile oficiale vor fi disponibile abia anul viitor, când Porsche va dezvălui noul 918 Spyder în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt.
Comentarii (2)