Porsche 918 Spyder, noul supercar hibrid al nemţilor, se pregăteşte de lansare. Până la debutul efectiv al supercarului de 655.000 de euro, cei de la Porsche au prezentat o mini-galerie foto cu 918 Spyder în versiunea de pre-serie vopsită în culorile Martini Racing, un nume mare alături de care Porsche a participat la competiţii în trecut, fiind un partener la fel de important precum Gulf Racing. Martini şi-a început implicarea în motorsport în 1968, cu o sponsorizare într-o cursă de Formula 2 la Hockenheimring, urmată de sprijinul direct al Porsche din 1969, când a sponsorizat două Porsche 907 în cadrul mai multor curse.
Porsche a câştigat Cursa de 24 de ore de la Le Mans cu un 917 vopsit în culorile Martini Racing, în 1971, dar cei de la Martini au devenit partenerul oficial al uzinei abia din 1973 şi au păstrat această poziţie vreme de cinici ani. Aproape toate modelele de competiţie de la Porsche din anii 1970 aveau culorile Martini. În cazul lui 918, cei de la Porsche sunt aşteptaţi să dezvolte şi o versiune de competiţie, mai ales că elveţienii de la Bacardi&Company, care deţin şi marca Martini, le-au permis să le folosească marca pe noua lor creaţie.
Potrivit primelor informaţii, modelul are un preţ de 655.000 de euro fără taxe. Primele vehicule vor fi livrate până la sfârşitul anului, informează cei de la Porsche. Cu tot cu transmisia PDK cu şapte trepte, Porsche 918 Spyder va avea o masă de 1.700 kilograme. Estimările interne anunţă un timp de 7 minute şi 22 secunde pentru Nurburgring, cu 10 secunde mai rapid decât Carrera GT. Alături de motorul V8 cu ardere internă, unităţile electrice oferă peste 770 CP, deşi consumul mediu de carburant al modelului va fi de 3.0 litri la sută. Autonomia modelului hibrid în modul 100% electric va fi de cel puţin 25 de kilometri, iar viteza maximă a lui 918 Spyder în regim electric este de 150 km/h.Via Autoblog
Comentarii (4)