Salonul Auto de la Frankfurt 2013

Porsche 918 Spyder, dezvelit oficial la Frankfurt

Publicat Luni, 09.09.2013
de Sebastian Toma
Comenteaza 7
Porsche 918 Spyder, dezvelit oficial la Frankfurt - Poza 1
Porsche 918 Spyder, dezvelit oficial la Frankfurt - Poza 2
Porsche 918 Spyder, dezvelit oficial la Frankfurt - Poza 2
Porsche 918 Spyder, dezvelit oficial la Frankfurt - Poza 2
Porsche 918 Spyder, dezvelit oficial la Frankfurt - Poza 2
Porsche 918 Spyder, dezvelit oficial la Frankfurt - Poza 2
Porsche 918 Spyder, dezvelit oficial la Frankfurt - Poza 2
Porsche 918 Spyder, dezvelit oficial la Frankfurt - Poza 2
Porsche 918 Spyder, dezvelit oficial la Frankfurt - Poza 2
Porsche 918 Spyder, dezvelit oficial la Frankfurt - Poza 2
Porsche 918 Spyder, dezvelit oficial la Frankfurt - Poza 2
Porsche 918 Spyder, dezvelit oficial la Frankfurt - Poza 2
Porsche 918 Spyder, dezvelit oficial la Frankfurt - Poza 2
Porsche 918 Spyder, dezvelit oficial la Frankfurt - Poza 2
Porsche 918 Spyder, dezvelit oficial la Frankfurt - Poza 2
Porsche 918 Spyder, dezvelit oficial la Frankfurt - Poza 2
Porsche 918 Spyder, dezvelit oficial la Frankfurt - Poza 2
Porsche 918 Spyder, dezvelit oficial la Frankfurt - Poza 2
Porsche 918 Spyder, dezvelit oficial la Frankfurt - Poza 2
Porsche 918 Spyder, dezvelit oficial la Frankfurt - Poza 2
Porsche 918 Spyder, dezvelit oficial la Frankfurt - Poza 2
Porsche 918 Spyder, dezvelit oficial la Frankfurt - Poza 2
Porsche 918 Spyder, dezvelit oficial la Frankfurt - Poza 2
Porsche 918 Spyder, dezvelit oficial la Frankfurt - Poza 2
Porsche 918 Spyder, dezvelit oficial la Frankfurt - Poza 2
Porsche 918 Spyder, dezvelit oficial la Frankfurt - Poza 2
Porsche 918 Spyder, dezvelit oficial la Frankfurt - Poza 2
Porsche 918 Spyder, dezvelit oficial la Frankfurt - Poza 2
Porsche 918 Spyder, dezvelit oficial la Frankfurt - Poza 2
Porsche 918 Spyder, dezvelit oficial la Frankfurt - Poza 2
Porsche 918 Spyder, dezvelit oficial la Frankfurt - Poza 2
Porsche 918 Spyder, dezvelit oficial la Frankfurt - Poza 2
Porsche 918 Spyder, dezvelit oficial la Frankfurt - Poza 2
Porsche 918 Spyder, dezvelit oficial la Frankfurt - Poza 2
Porsche 918 Spyder, dezvelit oficial la Frankfurt - Poza 2
Porsche 918 Spyder, dezvelit oficial la Frankfurt - Poza 2
Porsche 918 Spyder, dezvelit oficial la Frankfurt - Poza 2
Porsche 918 Spyder, dezvelit oficial la Frankfurt - Poza 2
Porsche 918 Spyder, dezvelit oficial la Frankfurt - Poza 2
Porsche 918 Spyder, dezvelit oficial la Frankfurt - Poza 2
Porsche 918 Spyder, dezvelit oficial la Frankfurt - Poza 2
Porsche 918 Spyder, dezvelit oficial la Frankfurt - Poza 2
Porsche 918 Spyder, dezvelit oficial la Frankfurt - Poza 2
Porsche 918 Spyder, dezvelit oficial la Frankfurt - Poza 2
Porsche 918 Spyder, dezvelit oficial la Frankfurt - Poza 2
Porsche 918 Spyder, dezvelit oficial la Frankfurt - Poza 2
Porsche 918 Spyder, dezvelit oficial la Frankfurt - Poza 2
Porsche a dezvelit, după multe luni de aşteptare şi teasing, versiunea de serie a lui 918 Spyder. Supercarul hibrid livrează performanţe de top şi va fi construit într-o serie limitată, de 918 unităţi.

Esential 918 unităţi Porsche 918 Spyder vor fi construite.
Porsche 918 Spyder a fost prezentat astăzi la Frankfurt în cadrul unui eveniment organizat de Grupul Volkswagen. Modelul a fost dezvelit în versiunea de serie, alături de toate informaţiile esenţiale legate de succesorul hibrid al celebrului Porsche Carrera GT. Noul 918 Spyder va fi construit în 918 exemplare, toate cu postul de conducere pe partea stângă, iar producţia va fi derulată în următoarele 18 luni, cu începere de săptămâna viitoare. Cei de la Porsche spun că au deja comenzi pentru două treimi din producţia planificată, interesul clienţilor crescând de la o zi la alta.

Viaţa lui 918 Spyder a început la Salonul Auto de la Geneva din 2010, când era doar un concept-car. Între timp, modelul a trecut prin toate stadiile de prototip şi a devenit un hipercar de 1.634 kilograme, capabil să livreze performanţe demne de rivalii de la McLaren şi Ferrari, alături de posibilitatea rulării într-un mod 100% electric sau cu un consum de carburant redus.

Porsche 918 Spyder este un model capabil să accelereze de la 0 la 300 km/h în 22 secunde, în timp ce accelerarea până la 200 km/h este realizată în 7.7 secunde.

Urmareste Automarket
Trenul de propulsie al modelului este format dintr-un V8 de 4.6 litri care livrează 608 CP şi două motoare electrice, livrând un total de 887 CP. Sprint-ul 0-100 km/h este obţinut în doar 2.8 secunde, în timp ce consumul de carburant este de 3.0 litri la sută în regim mixt, conform ciclului NEDC. În modul 100% electric, Porsche 918 Spyder este capabil să parcurgă peste 30 de kilometri.

Via Porsche


Comentarii (7)

  • Iti cumperi un exemplar dasta sa ce ? Sa se pe mine un GT-R normal si cu mai putini cai ? Nu mersi. Ba chiar va aparea si Nismo care va fi cel mai performat/rapid hypercar de serie din lume.
    6 28
  • Uita-te ce interior exclusivist are , iar aceasta masina face suta in 2.8 sec nu vezi bine?
    15 4
  • GT-R 2,7 sec 0-100...........Viitorul GT-R Nismo 2 sec 0-100

    http://www.automarket.ro/stiri/nissan-gt-r-nismo-ar-putea-accelera-de-la-0-la-100-kmh-in-doua-secunde-52254.html


    Tot un prost ai ramas.........ia si rumega niste idei incompetentu lu peste prajit.
    5 20
  • @pt prostovanu de mai sus
    GT-R-ul actual face suta in 2.8 sec , cel cu timpul de 2.7 nu a aparut inca
    cat despre acel nismo , ai idee macar in ce an va aparea ? sau macar daca va aparea vreodata ? nu sunt date clare....
    11 3
  • Wow, ce dilema! Nu imi iau Porsche ca ma face un Nissan cu... 0.1 secunde... bine, hai o secunda ca tot zici de 0-100km/h in 2 secunde.
    Sunt chestii la care un Nissan nu va ajunge prea curand acolo unde e Porsche. Iar aceste lucruri nu se vad sub capota.
    17 1
  • Splendid acest Porsche, atat din punct de vedere tehnic, dar mai ales estetic. O realizare de exceptie a nemtilor.

    P.S.: Comparatiile de genul celor de mai sus chiar nu isi au rostul cand discutam despre o masina ca acest 918.
    11 1
  • Simplist. Perfect!
    2 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru