Porsche 911 Turbo și 911 Turbo S ar putea debuta la Geneva: motorul de 3.8 litri va oferi cel puțin 620 CP

de Cornel Șocariciu
Luni, 10.02.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Porsche 911 Turbo și 911 Turbo S vor fi expuse în cadrul Salonului Auto de la Geneva, conform unor surse apropiate companiei. Ambele versiuni vor miza pe motorul boxer de 3.8 litri. Pe varianta 911 Turbo S, propulsorul ar urma să dezvolte cel puțin 620 CP.

Noul Porsche 911 a fost expus în premieră în cadrul Salonului Auto de la Los Angeles din 2018. În momentul prezentării, nemții au introdus doar versiunile Carrera S și Carrera 4S, acestea fiind echipate cu motorul de boxer turbo de 3.0 litri cu șase cilindri care dezvoltă 450 de cai putere și 530 Nm.

Ulterior, producătorul din Stuttgart a introdus și varianta Carrera cu 385 CP și 450 Nm.

Acum, Porsche pregătește lansarea lui 911 Turbo. Conform unor surse apropiate companiei, versiunile Turbo și Turbo S vor fi expuse în premieră în cadrul Salonului Auto de la Geneva din luna martie.

Ambele versiuni vor miza pe motorul de 3.8 litri cu șase cilindri. În cazul lui 911 Turbo, unitatea va livra circa 570 de cai putere, în timp ce viitorul 911 Turbo S ar urma să ofere cel puțin 620 de cai putere.

Standard, ambele variante vor fi echipate cu o aripă spate fixă ș cu prize de aer laterale. Totodată, spoilerele vor primi și ele un design ceva mai agresiv comparativ cu cele folosite pe variantele Carrera și Carrera S.

Via | Autocar

Comentarii (1)

  • inexorabil
    911…Singurul model pe care îl recunosc drept Porsche.

    Dacă Porsche s-ar opri la porţile e-BNW (ah, da, vise, taică!) şi ar ieşi din cârdăşia cu v.a.g. … Ştiu, le leagă o prietenie veche, dar, odinioară, şi VW era VW!

    Ce vremuri…Veritabilă epocă de aur, oricât ar suna a “ciumă roşie” această sintagmă. VW colabora cu MAN (recte cu regii Diesel-ului), iar Audi cu Porsche; mă rog, se mijeau zorii lui “corporate engines/platforms”. Până la generaţia B2 (inclusiv) a lui Passat şi Mk2 (inclusiv) a lui Golf, VW mi s-a părut o maşină chiar dezirabilă arhitectural! Apropo, eu am rămas cu nostalgia motorului 1.6 TD. Departe de a vă agresa cu placa “Nu-mi place Diesel la autoturisme”, vreau să spun că l-am perceput drept savuros! Chit că nu era capabil de performanţele lui TDI.

    Dar aici vorbim despre Porsche. Totuşi, ce-am putea adăuga despre această legendă vie (911) ?
    7 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru