Porsche a prezentat oficial noile modele 911 Turbo și Turbo S. Deși, inițial fusese anunțat că aceste versiuni vor fi dezvelite publicului abia la Salonul Auto de la Frankfurt din toamnă, Porsche a decis să înceapă mai devreme sărbătoarea. Pentru constructorul de automobile sport din Stuttgart acest nou 911 Turbo marchează 40 de ani de existență a denumirii "Turbo" pe modele din gama 911.
Ca de obicei, Porsche folosește motorul cu șase cilindri boxer de 3.8 litri, dar de data aceasta în versiune supraalimentată prin sistem turbo pentru a duce puterea furnizată la 520 CP pentru modelul 911 Turbo și 560 CP pentru varianta Turbo S. Pentru a livra puterea către toate cele patru roți, inginerii germani au ales o transmisie automată cu două ambreiaje de tip PDK cu șapte trepte și funcție Start-Stop. Acest sistem permite scăderea consumului de carburant cu 16% pentru a ajunge la 9.7 litri/100 km.
Performanțele sunt pe măsură: un Porsche 911 Turbo echipat cu pachetul Sport Chrono va parcurge prima sută de km/oră în 3.2 secunde, în timp de varianta Turbo S are nevoie de doar 3.1 secunde.
Viteza maximă ce poate fi atinsă este de 318 km/oră. Noul Porsche 911 Turbo este bazat pe actuala generație 991, iar dimensiuniile exterioare au crescut puțin. Lungimea este acum de 4.490 mm, iar lățimea a ajuns la 1.878 mm, cu 28 mm mai mult ca un model Carrera 4. Ampatamentul a crescut și el cu 100 mm ajungând la 2.450 mm. Jantele au 20 de inch, dar doar modelul Turbo S folosește prindere centrală cu un singur prezon. Turbo S mai beneficiază și de noile faruri LED, disponibile doar opțional pentru versiunea Turbo. Inginerii au împrumutat de la fratele mai mare 911 GT3 direcția integrală, acest lucru permițând modelului Turbo să parcurgă un tur al vechiului Nurburgring într-un timp de sun 7 minute și 30 secunde. Spoilerul spate este retractabil și are trei poziții în care poate fi setat.Noul Porsche 911 Turbo va ajunge în showroom-uri în toamna acestui an, cel mai probabil în luna septembrie.
Prețurile de pornire pentru piața germană sunt de 162.055 euro pentru versiunea Turbo, și de 195.256 euro pentru Turbo S.Via Porsche
@pinguin
Bai copii, articolul e DESPRE PORSCHE,
Nu despre Nissan sau Toyota, WTF !?
Daca as castiga la ruleta, daca mi-ar da tata bani, etc -> LOL
Bai copii, crestet mari si voi vreodata?
Putini intaleg ca un 911 daca ar arata putin altfel, ar distruge aproape 50 de ani munca cat a durat perfectionarea lui in timp. Pe langa faptul ca nu l-ar mai cumpara fanii. Asta e si farmecul unui 911. Un clasic modern in acelas timp. Caroseria lui (picatura de apa) este una dintre cele mai aerodinamice construie pana acum.
Cand a aparut model mai vechi de 911 (996) ( 98-2004) cu farurile alea mai lungite si mai late, au avut cele mai slabe vanzari la el tocmai pt. faptul ca nu avea faruri ca la vechiul 911. Fanii de 911 nu vor nici o schimbare estetica la el decat mici restilizari care sa o reimprospateze.