Versiunea Targa a noului Porsche 911 va fi prezentată la Salonul Auto de la Detroit. Aceasta va avea un design inspirat din primul 911 Targa, lansat în 1965.
Esential
11
victorii a avut Porsche în cursa Targa Florio (1956-1973), după care a fost inspirată denumirea acestei versiuni de caroserie.
Porsche 911 va primi o versiune Targa la Salonul Auto de la Detroit. Pentru moment, nu avem nicio imagine a viitorului model, acesta urmând să fie dezvelit săptămâna viitoare.
Cei la Porsche ne promit un aspect care să amintească de prima versiune Targa a unui 911 construită vreodată, lansată în 1965. Aceasta avea o secţiune de plafon care putea fi desfăcută, prinsă de o bară de oţel cu finisaj lucios, care era completată de o lunetă spate opţională. În funcţie de dorinţele clienţilor, 911 Targa putea fi echipat cu o lunetă din sticlă sau cu un plafon soft-top escamotabil, doar bara metalică sus-menţionată rămânând deasupra capetelelor pasagerilor.
Cuvântul Targa din denumirea acestei versiuni a lui Porsche 911 înseamnă placă în italiană, dar Porsche s-a inspirat din cursa Targa Florio (feature Automarket) din aceeaşi ţară, în care a obţinut şapte victorii între 1956 şi 1965, pentru a-şi boteza înlocuitorul decapotabilei din gama 911.
Caroseria respectivă a fost introdusă pentru a răspunde nevoii de decapotabile de pe piaţa din Statele Unite ale Americii în contextul în care organismul NHTSA introdusese o normă care interzicea decapotabilele "complete" din motive de siguranţă. Cei de la Porsche au rezolvat problema printr-o bară de oţel inoxidabil, care avea rolul de a proteja pasagerii în caz de răsturnare.
Bara din metal a lui
Porsche 911 Targa era menită să protejeze pasagerii în cazul unei răsturnări. Soluţia tehnică a fost aplicată pentru a răspunde unei norme NHTSA introdusă înainte de lansarea modelului.
Standul Porsche de la Detroit va prezenta şi o versiune nouă a lui Cayenne, numită Platinum Edition, alături de Macan, fratele său mai mic, proaspăt lansat la Salonul Auto de la Los Angeles. Porsche Cayenne Platinum Edition aduce în standard cele mai cerute opţionale din această gamă şi este oferită atât în versiune alimentată cu benzină, cât şi în versiune
Diesel.
Aceste versiuni speciale se diferenţiază de un Cayenne prin elementele exterioare de decor, vopsite în nuanţa Platinum Silver Metallic şi prin interiorul în două nuanţe, Negru cu Luxor Beige.
Via Porsche
Toate, da toate fara exceptie au "design-ul" inspirat dupa broasca si punct!
Departamentul de design Porsche e prea ocupat sa deseneze pixuri...pt a le mai ramane timp si resurse sa mai deseneze si masini ca de, e un model iconic si nu trebuie modificat.
Prosti sunt cei de la Ferrari si multi altii ca ei care isi mai bat capul sa deseneze atatea si atatea modele diferite unele fata de altele!
Si Porsche arata diferit....Panamera, Cayenne, Macan, Boxster, Cayman, 918....
911 trebuie sa ramana la fel ca acum 50 de ani pt. ca asa il vor fanii !!! Il vor clasic si modernizat tehnic iar estetic foarte putin. Daca ar schimba ceva radical la el, ar strica masina si munca depusa in aproape 50 de ani. Sa nu uitam ca prin (nu stiu exact ce an cand au schimbat forma farurilor), era sa dea faliment ca nu il mai cumpara nimeni. Noroc ca au scos Cayenne care a salvat marca de la faliment. Mie mi-a placut si asa modificat cum era, dar de....puristii raman puristi si trebuiesc serviti asa cum vor.....