Porsche a prezentat în acest weekend noul 911 GT3 Cup, prima versiune de circuit a celei mai recente generaţii 911. Una dintre cele mai apreciate maşini din lume la capitolul performanţe pe pistă, Porsche 911 GT3 Cup revine astfel cu o nouă generaţie, care promite performanţe mai bune şi un nivel mai ridicat al veleităţilor sportive.
Construit mai ales pentru competiţiile monomarcă de circuit, 911 GT3 Cup va participa în cele mai interesante curse dedicate de Porsche propriilor modele, cea mai interesantă fiind Porsche Mobil 1 Super Cup. Modelul - care a apărut pe iaţă în premieră în 1998 şi care a fost vândut până acum în 2400 de unităţi la nivel mondial, fiind una dintre cele mai bine văzute modele de competiţie din lume - a primit un plus de putere prin redesenarea motorului Boxer de 3.8 litri, care acum dezvoltă 460 CP (cu 10 în plus faţă de versiunea GT3 Cup anterioară). Puterea maximă vine la 7500 rpm şi este transmisă punţii posterioare cu ajutorul unei cutii cu şase trepte.
Printre celelalte modificări pe care le aduce noua generaţie a lui Porsche 911 GT3 Cup se numără pneuri slick mai mari, discuri de frână ventilate mărite la 15 inch, un nou rollcage redesenat care promite să asigure siguranţa pilotului în cazul unui accident care se soldează cu o răsturnare şi un scaun ajustabil care vine cu sprijin suplimentar la nivelul capului şi al umerilor.Noul Porsche 911 GT3 Cup nu va putea fi utilizat pe şosea, fiind omologat exclusiv pentru circuit, iar preţul său fără taxe este de 181.200 de euro. Modelul german de competiţie va sta însă la baza viitorului 911 GT3, variantă care va putea fi folosită pe drumurile publice.
Comentarii (0)