Actuala generație a modelului Porsche 911 Carrera a fost lansată în 2011. După doar patru ani, constructorul german din Stuttgart a decis că este timpul pentru un refresh al gamei de modele sportive. Astfel, Porsche 911 Carrera primește un facelift optic, dar, mai important, toate motorizările sunt turbo. Puterea a crescut cu 20 CP, în funcție de variantă, dar Porsche a renunțat la motorul boxer aspirat de 3.4 litri, în favoarea unei unități boxer twin turbo cu capacitatea cilindrică de 3.0 litri. Acest motor furnizează 370 CP și 450 Nm pentru versiunea Carrera, în timp ce Carrera S primește același motor, dar într-o variantă ce livrează 420 CP și 500 Nm.
Ca și până acum, transmisia poate fi o cutie de viteze manuală sau cutia automată cu două ambreiaje PDK. Echipat cu transmisie PDK și pachetul Sport Chrono, noul Porsche 911 Carrera Coupe poate accelera de la 0 la 100 km/oră în 4.2 secunde, iar versiunea Carrera S Coupe are nevoie de doar 3.9 secunde. Viteza maximă ce poate fi atinsă este 308 km/oră.
În ciuda performanțelor crescute, noile motoare sunt mult mai eficiente.
Consumul de carburant a scăzut, Porsche anunțând un consum mediu de 7.7 litri pentru modelul 911 Carrera S cu cutie PDK. La capitolul design, Porsche 911 Carrera facelift primește blocuri optice noi, cu lumini de zi, jante restilizate, iar capota motorului are o grilă de aerisire diferită, fantele fiind aranjate vertical. De asemenea, mânerele exterioare ale portierelor au fost redesenate, la fel și stopurile spate. Porsche nu a publicat imagini cu interiorul noului model, dar ne putem aștepta la modificări importante. Porsche a confirmat că noul model va folosi un sistem multimedia nou numit PCM (Porsche Communication Management System). Acesta va folosi un ecran tactil de 7 inch ce va recunoaște gesturi. Sistemul folosește standardul Apple CarPlay, iar sistemul de navigație a fost îmbunătățit, integrând Google Earth și Google StreetView. De asemenea, toate modelele 911 Carrera primesc în echiparea standard sistemul PASM (Porsche Active Suspension Management), sistem ce permite reglarea suspensiei active. Modelele echipate cu pachetul Sport Chrono vor avea un un volan redesenat și un nou buton rotativ prin intermediul căruia se pot selecta modurile de rulare: Normal, Sport, Sport Plus și Individual. Versiunile cu cutie PDK vor avea și un buton Sport Response ce pregătește trenul de rulare pentru accelerare maximă timp de 20 secunde.Noul model va ajunge în showroom-urile din Germania începând cu luna decembrie a acestui an, iar prețurile pornesc de la 95.600 euro pe acea piață.
Via Porsche
Acestea : http://images.caricos.com/p/porsche/2013_porsche_911_carrera_4s/images/1920x1080/2013_porsche_911_carrera_4s_10_1920x1080.jpg
Porsche 911 facelift se dedica celor care isi doresc o masina noua cu tehnologie de ultima ora dar cu un design retro. Ce ai vrea sa ii mai faca ? Sa o strice ? La masina asta s-a lucrat 50 de ani sa arate asa. A atins perfectiunea generatia asta ! GATA ! Ce sa ii mai faca ? Mici retusuri. I-au schimbat volanul de ex. Il are pe cel de la 918 acum,...are un display mai mare si ceva guri de aerisire noi. Stopuri modelate ca la Macan. Eu zic ca e suficient pt. un facelift.