Porsche 911 Carrera consuma doar 6.7 litri/100 de km
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Satui probabil de atatea teste de manevrabilitate si performanta la care au excelat, oficialii Porsche au incercat sa demonstreze tuturor ca modelele produse la Stuttgart pot fi si economice. Desi pare greu de crezut, o sportiva cu tractiune spate si peste 300 de cai putere poate impresiona si la acest capitol.
Porsche a organizat un test de consum impreuna cu Klaus Niedzwiedz, care s-a oferit sa conduca un 911 pe tot parcursul testului. Klaus a tinut in mana volanul unui 911 Carrera echipat cu un motor de 3.6 litri si 345 de cai putere, cuplat la cea mai noua transmisie automata PDK.
Testul a fost realizat pe o distanta de 648 de kilometri de drum public, dintre care 30 km in mediul urban, 190 km pe drum de tara si restul pe celebrele autostrazi germane. In conditii normale de trafic, cu luminile pornite si pe o vreme ploioasa, Klaus a reusit sa obtina un consum de numai 6.7 litri la 100 de kilometri.
Potrivit declaratiilor oferite de sofer, masina a rulat in majoritatea situatiilor cu viteze cuprinse intre 90 si 130 de km/h, in timp ce acul turometrului a oscilat intre 1800 si 2000 de rpm.
La finalul testului, viteza medie a indicat o valoare de 84 km/h.via | ZerCustoms
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Porsche in Romania
-
Porsche 718 Boxster Preţ: 59.498 - 86.454 €
-
Porsche 718 Cayman Preţ: 57.467 - 84.423 €
-
Porsche 911 Cabrio Preţ: 140.115 €
-
Porsche 911 Cabrio facelift Preţ: 127.977 €
-
Porsche 911 facelift Preţ: 103.849 - 291.946 €
-
Porsche 911 Speedster Preţ: 276.000 €
-
Porsche 911 Targa 4 facelift Preţ: 124.325 - 156.584 €
-
Porsche Cayenne Preţ: 77.767 - 141.965 €
-
Porsche Macan facelift Preţ: 61.673 - 67.292 €
-
Porsche Panamera Preţ: 96.629 - 205.730 €
-
Porsche Panamera Sport Turismo Preţ: n/a - 195.109 €
Ultimele stiri din General
-
Aston Martin Valkyrie a stabilit un nou record pe circuitul de la Silverstone. Hypercar-ul britanic este oficial cel mai rapid model de serie pe acest circuit. (20.11)
-
Hyundai a anunțat oficial că va avea un nou CEO începând din 2025. Noul CEO al constructorului sud-coreean va fi Jose Munoz, actualul șef al filialelor nord-americane ale mărcilor Hyundai și Genesis. (19.11)
-
Uniunea Europeană și China ar fi ajuns mai aproape de finalizarea unui acord cu privire la situația taxelor vamale pentru mașinile electrice chineze, potrivit unei surse chineze. Negocierile între cele două părți vor fi reluate în această săptămână. (18.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Un consum decent!
nu stiu cati dintre cei de mai sus cunosc Porsche in adevaratul sens al cuvantului.
cati dintre cei de mai sus stiu ca Porsche e recunoscut a fi singura supersportvacu consum de masina normala. Cati dintre cei de mai sus stiu ca Porsche GT2, care nu mai are nevoie de nici o prezentare, consuma dupa unele teste 10,5 l/100 km sau dupa alte teste 12,5 l/100 km?
si toate astea la o putere de 530 CP!!!
si fara transmisia PDK!
Domnilor, asta inseamna tehnologie, materiale de buna calitate, inginerie!
stiu sunteti obisnuiti cu Ferrari, Lamborghini, BMW M series, Dodge Viper & company, care papa cat un camion.
Si la cuplul pe care il are un Porsche, nu e de mirare sa poti merge cu el la turatii de genul celor din articolul de mai sus!
De exemplu stiti ca un VW Transporter care nu e nici pe departe o masina cu pretentii, e doar un caraus, in treapta a VI-a la 140 km/h are doar 2100 RPM?
si asta cu o cutie manuala nenorocita, care asa cum am zis e pe un "caraus".
sa mai zic?
nu mai zic, pt ca cei care chiar cunosc ce inseamna lumea auto, au inteles deja!
merry Xmas!
oricum, nu cred ca un 911 consuma semnificativ mai mult decat in GTI de 2.0T si 200 cai; asta inseamna eficienta motoarelor porsche si asta vor sa demonstreze ei in contextul actual;
cu alte cuvinte, Porsche este una din cele mai eficiente masini sport sau supersport, ale carei costuri de intretinere raportate la performanta si costul de achizitie sunt minime, comparativ cu alte marci;
par example cred ca un rs4 sau r8 (performante inferioare unui simplu carrera cu 100 de cai mai putin) consuma cu 30% mai mult (procentual, da?)
hai noroc
@porsche : matematica nu e punctul tau forte...
@autogreen: de acord ... nu poti pune in practica testul. evident ca sub 2000rpm puterea nu e de 530cp.
Da, cand ii dai talpa incepe sa suga din rezervor, dar nu asta era ideea articolului. Ceea ce trebuie retinut este ca poti avea o masina cu un consum excelent care atunci cand vrei are o rezerva de putere uriasa. Acelasi consum il are si un logan probabil, dar oricat ai apasa pedala aia...:) d-asta costa ala cat o flota de 17 loganuri...
Va doresc la toti sa aveti ocazia sa mergeti cu un porsche sau ceva 300+ HP. E o experienta placuta si daca o ai in fiecare zi e si mai bine:)
Bafta