secunde îi sunt necesare lui Porsche 911 Cabriolet pentru a ridica acoperişul său soft-top.
Porsche a prezentat noul 911 Cabrio înainte de debutul de la Salonul Auto de la Detroit. Modelul se mândreşte cu un nou acoperiş pliabil de tip soft-top, echipat cu o serie de elemente din plastic care îi conferă un plus de eficienţă din punct de vedere aerodinamic şi un nivel superior de rafinament la rulare. Modelul va debuta în prima parte a anului 2012, urmând să fie prezentat atât la Salonul Auto de la Detroit, cât şi la Salonul Auto de la Geneva – unde va avea loc premiera europeană a modelului.
Plafonul escamotabil al noului 911 Cabriolet este realizat dintr-o structură bi-material, care utilizează compozite din plastic pentru partea superioară şi partea posterioară a structurii, în timp ce părţile adiacente sunt realizate dintr-o structură convenţională, formată din mai multe straturi de material textil. Întregul ansamblu stă pe un cadru din magneziu şi este asamblat sau dezasamblat în doar 11 secunde. Rezultatul este o îmbinare mai elegantă între caroserie şi soft-top, care îi conferă lui 911 Cabriolet un aspect deosebit.
În plus, modelul este acum mai aerodinamic graţie acestui element, iar zgomotele la viteze mari au fost reduse semnificativ graţie acestui element.
Porsche 911 Cabriolet poate face trecerea de la decapotat la capotat la viteze de până la 50 km/h, la fel ca înainte. Odată cu noul acoperiş, Porsche i-a oferit lui 911 Cabriolet un deflector de aer pentru rularea în modul decapotat, care poate fi ridicat prin apăsarea unui buton pentru reducerea turbulenţelor din habitaclu. La fel ca versiunea Coupe a noului 911, decapotabila din Zuffenhausen este oferită în compania a două motoare boxer: o unitate de 3.4 litri pentru Carrera şi o unitate de 3.8 litri pentru Carrera S. Clienţii pot opta între o transmisie manuală cu şapte trepte, oferită standard, şi o transmisie PDK cu şapte trepte. Toate îmbunătăţirile operate pe generaţia 991 a lui Porsche 911 vor fi oferite şi pe versiunea decapotabilă a acestui model.
Cea mai rapidă iterare a lui Porsche 911 Cabriolet este Carrera S Cabriolet PDK.
Respectivul model are nevoie de numai 4.5 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h. Cu toate acestea, consumul mediu de carburant este de 8.9 litri la sută. În cazul în care se optează pentru pachetul Sport Plus, acceleraţia de la 0 la 100 km/h este realizată în 4.3 secunde. Viteza maximă a modelului este de 299 km/h, cu 2km/h mai puţin decât în cazul versiunii cu transmisie manuală cu şapte trepte, oferită în standard. În schimb, tranmisia manuală este mai lentă la 0-100 km/h şi are un consum mediu mai ridicat.
CLICK AICI pentru a citi testul Automarket cu noul Porsche 911 Carrera S.
Superb , absolut superb ! Desi sunt multi care spun ca nu sunt decat cateva mici diferente fata de vechea serie, totusi e o masina superba. Cat despre design.... eu zic ca in asta consta farmecul unu Porsche, daca ar fi avut un design radical si-ar fi pierdut farmecul.
Parerea mea !
Nu numai ca si-ar pierde farmecul...si-ar pierde si o parte din clienti. In 99 parca atunci cand a aparut 911 cu faruri tip broasca, Porsche era sa dea faliment pt. ca nimeni nu mai vedea 911 ca pe o masina frumoasa. Noroc ca au scos in 2002-2003 Cayenne si au reusit sa faca un nou 911 care acum pare ca a ajuns la perfectiune.
O masina absolut superba,intradevar la prima vedere ai putea zice ca nu sunt multe modificari fata de vechea serie,insa sunt toate modificarile de care avea nevoie,o masina absolut superba,o bijuterie,imi place la nebunie
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
Parerea mea !