În comparaţie cu Speedster-ul bazat pe generaţia 997 a lui Porsche 911, noul model ar urma să aibă o caroserie cu mai multe optimizări aerodinamice. Printre acestea se numără ascunderea mânerelor de deschidere a portierelor, un parbriz mai mic şi un plafon din pânză. Odată coborât, acel plafon se va ascunde sub cele două "cocoaşe" din fibră de carbon, tradiţie Porsche pentru modelele tip Speedster.
Ne aşteptăm şi la modificări în ceea ce priveşte motorizarea, după cum a fost cazul şi lui 997 Speedster. Generaţia 2011 a lui Porsche 911 era echipată cu un motor cu şase cilindri orizontal opuşi, a cărei cilindree era de 3.8 litri. Această unitate a fost aleasă pentru modificare de inginerii Porsche, care au acordat-o să livreze 408 CP în echiparea lui Speedster, cu 23 CP în plus faţă de versiunea standard a lui Porsche 911 Carrera S de generaţie precedentă. Actualul Porsche 911 Carrera livrează 350 CP, în timp ce un Carrera S asigură 400 CP şi 440 Nm. Versiunea Turbo S a lui 911 furnizează 530 CP, fiind cel mai puternic model din această gamă.Via Autobild
Comentarii (0)