Politia Rutiera a intocmit noua harta a soselelor periculoase
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Avand in vedere numarul din ce in ce mai mare de accidente rutiere din Romania, Politia Rutiera a intocmit o noua harta a soselelor "ucigase". Ruta Bucuresti-Ucraina a devenit cel mai periculos drum din Romania, soseaua E85, respectiv DN2 fiind locul unde numerosi soferi romani si-au pierdut viata in incercarea de a ajunge cat mai repede peste granita. Astfel, DN1(Bucuresti-Oradea) a fost detronat de pe pozitia 1 a clasamentului soselelor extrem de periculoase.
In primele sase luni ale anului 2009, pe DN 2 s-au produs 96 de accidente grave, care s-au soldat cu 52 de morti si 77 de raniti. Desi numarul accidentelor inregistrate pe aceasta sosea a scazut fata de aceeasi perioada a anului trecut, numarul mortilor a ramas acelasi. Acest lucru s-a intamplat deoarece cauzele accidentelor au ramas neschimbate, principalele cauze ale accidentelor grave fiind neatentia soferilor, viteza excesiva, depasirile neregulamentare si oboseala. Pe langa asta, pietonii au fost vinovati in numeroase accidente soldate cu rani grave si morti din cauza faptului ca au traversat neregulamentar.
Cel de-al doilea drum de pe harta deceselor pe sosele din Romania este DN6, care leaga Bucurestiul de orasul Cenad. Pe DN6 s-au inregistrat 82 de accidente rutiere grave, care s-au soldat cu 46 de morti, pe cand pe DN1 s-au inregistrat 36 de accidente rutiere grave.
Pe langa acestea, anumite drumuri au zone periculoase, in care soferii trebuie sa circule cu atentie deosebita si sa evite depasirile neregulamentare si viteza.Zonele periculoase mentionate mai sus se afla pe DN2 la km 12, intre km 106 si 110, precum si la km 131(jud. Buzau), dar si intre kilometrii 174 si 179 (jud. Vrancea), si intre kilometrii 294 si 298 (judetul Bacau). Ruta DN6 are si ea zonele ei cu probleme, acestea fiind la km 12 (jud. Ilfov), si la kilometrul 188 (jud. Dolj). Politistii avertizeaza soferii sa fie extrem de atenti si pe DN 1C, care are zone periculoase in preajma kilometrului 2 (jud. Cluj) dar si pe la km 137 (jud. Mures).
Politia Rutiera a decis sa numeasca zonele de mai sus periculoase deoarece numarul si frecventa accidentelor rutiere in acele perimetre a fost extrem de ridicata. Pentru a tempera soferii care decid sa nu respecte recomandarile DGPR, politistii vor amplasa radare in cascada pe drumurile nationale, pentru a micsora pe cat posibil numarul de accidente grave.
Astfel, politia va amplasa cate doua sau trei radare pe ambele sensuri ale drumului national, care vor functiona pe un tronson de cativa kilometri, situat in preajma zonelor periculoase.Radarele vor fi amplasate cu precadere in zilele si intervalele orare in care s-au produs cele mai multe accidente rutiere grave din primele sase luni ale acestui an. Pe langa sanctiunile pe care le vor suporta conducatorii auto care incalca legea, acestia vor primi si lectii suplimentare de legislatie rutiera.
Via | EVZ
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
Primăria Brașov a interzis oficial trotinetele de închiriat în tot orașul. Serviciile de închiriere a trotinetelor nu vor mai funcționa în Brașov pentru o perioadă nedeterminată. (20.11)
-
Renault a deschis comenzile pentru noul Renault 5 E-Tech în versiunea Urban Range pe piața din România. Noua versiune propune un preț de pornire de 26.900 euro. (19.11)
-
Noua Skoda Elroq este acum disponibilă în România. Pe piața noastră, noul crossover electric de dimensiuni compacte propune un preț de pornire de 35.000 euro. (19.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Fara drumuri sanatoase, putem tot avea prgrame, monitorizari, harti din astea fantoma si alte sf-uri. Pacat de oamenii nevinovati din accidentele mortale...si ma refer la cei care sunt implicati in asemenea catastrofa, conducand si circuland cat de cat regulamentar, si vine alt destept si ii spulbera.
NU comparati nemti cu romanii, in primul rand germania este una din cele mai puternice tari, din punct de vedere economic atat din europa cat si din lume, de ce credeti k are euro pretul asa de mare? Pe vremea cand erau marcile cat erau, aproape cat dolarul ... la noi nu sunt platiti oameni sa faca un lucru de calitate ! Dincolo scot sufletu din tine dar te si platesc ... si autostrazile nu au doua benzi per sens ci 5-6 de aia se circula cu viteza !!!!!! La noi unele semne sunt puse aiurea si multi soferi nu le iau in calcul si pe cele care sunt puse bine ... Exemplu de semn aiurea :)) intrare in sanicoara (jud cluj, la iesire din cluj-napoca) restrictie 70, la 5 m intrare localitate 50, la iesire 70 din nou, la 2 m intrare in apahida 50 !.... mai incolo Bontida ... linie dreapta ... 2-3 case pe o parte ... restrictie 50 :|
Multi soferi conduc cu viteza prea mare ... sincer daca as fi politist as ridica vreo 20-30 de permise pe zi ... era sa fiu nimicit pe culoarea verde a semaforului pentru pietoni, pe trecere ... un nebun a depasit o colona de vreo 50 de m pe contrasens ... pe rosu ... bineinteles avea bmw ... si seara l-am vazut la vreo 40 de km de oras in sant ...
In scoala de soferi nu te invatza decat sa tii de volan si pedalele ... nici sa faca o parcare nu stiu multi ... de ex o doamna cu un smart de ala k si frigideru k oricum il bagi ii acelasi lucru nu a putut sa o bage in parcare ... oare cine io fi dat permisu ... dak te gandesti bine sunt multi cu aceleasi probleme ...
Sigur ca acolo soselele sunt mai bune si legislatia si masinile -Totul,DAR nu ii uita pe cei de la volan si de la conducerea tarii,acolo chiar SE TRAIESTE BINE:))))
Este vb. de mentalitate si de bun simt , si daca te gandesti bine viteza nu ucide ci imbecilii de la volan care sunt ff periculosi...
As vrea sa se faca testele NCAP la alta viteza de impact , mai mare cu 15 km / h doar si ai sa vezi surprize daca sar puncta la fel , masini de 5 stele vor fi 4 sau 3 :))
DA asa este la EURO-NCAP la viteza mai mare de ex 80 km/h in loc de 64 km/h lucrurile stau altfel.
Eu cred ca in loc sa se puna atatea radare (accent pe viteza) ar trebui sa se faca mai multe controale pt depist. persoanelor in stare de ebrietate,celor care conduc masini cu defectiuni tehnice (uni circuland chiar cu def. ff. grave/majore) , cei care nu poarta centura de siguranta,si ff des eu vad parinti care tin copii in brate s-au copii se joaca pe bancheta spate fara ca acestia sa stea in scaunele create special si cu cent .de sig.ceea ce la un impact la viteza mica s-au mare duce inevitabil la raniri grave s-au chiar la decese.
Ar trebui sa stai la semafor si sa vedeti cate persoane nu poarta centura de sig. (motivand ca sunt in oras s-au ca merg numai 800m etc fara sa gandeasca mai departe ca la un impact chiar si in oras la vit oarecare fara cent. de siguranta vei scuipa sange / spuma la gura din cauza ca ai coaste rupte si plamanii perforati etc...
Si eu tot cred ca sunt multi "romani imbecili la volan" !!
Daca faci asta se uita la tine pur si simplu si se intreaba ce-i cu tine, poate ai vreo urgenta sau poate nu esti neamt. In nici un caz NU claxoneaxa si NU injura, cine a mers pe strada sau a intrat vreodata in vreun loc public sau restaurant din Germania (sau in general in vest) stie ce vreau sa spun.
Ca sa inchei, eu am fost odata pana in Passau si de cand am intrat in Ungaria pe la Nadlac nu am auzit nici un claxon in afara de un alt roman care ma saluta :)
o masina din stanga si apoi una din dreapta , in germania te lasa si nu injura nimeni , in Romania am vrut sa ma bag dupa ce am lasat pe unul sa se bage si credeam ca celalalt ma lasa pe mine dar ce domnule ma claxonat ma begat in p..... si asa vreo 2-3 alti si unu mai vroia sa se si dea la mine, asa ca eu ma bucur cand vad un roman cu bun simt in trafic si incerc mereu sa fi si eu asa, si se circula mult mai relaxat !