“Polestar 0” este unul dintre cele mai ambițioase proiecte anunțate de un producător auto în această eră caracterizată de electrificare și sustenabilitate.
Brandul de performanță de la Volvo este determinat să dezvolte o mașină cu zero emisii pe întregul lanț de producție. Polestar spune că, până în 2030, va lansa prima mașină “cu adevărat neutră” din punctul de vedere al impactului asupra mediului.
“Noi producem mașini electrice, deci nu trebuie să ne facem griji din cauza emisiilor motoarelor tradiționale. Dar asta nu înseamnă că trebuie să ne oprim aici. Vrem să eliminăm toate emisiile din procesul de producție,” a declarat directorul diviziei de sustenabilitate de la Polestar.
Polestar 2, un sedan 100% electric care vrea să rivalizeze cu Tesla Model 3, are o amprentă de carbon atunci când iese din producție. “În 2030, vrem să prezentăm mașina care nu are o astfel de amprentă,” a subliniat CEO-ul Thomas Ingenlath.
Via Polestar
se vor scoate din meniul muncitorului chinez...fasolele
Elucubratii in acord cu linia trasata de conducerea neomarxista de la Bruxelles.
Cand VAG cu BMW si Mercedes s-au aliat sa puna softurile mincinoase masini si au intarziat implementarea adblue, Doreii le iau apararea.
Cand Porsche merge cu 300 km/h pe 5000km, cand BMW intra in cartea recordurilor cu cel mai lung drift toti "meseriasii" aplauda si ridica in slavi.
Cand apare o firma care vrea sa faca ceva mai bun, e huiduita.
Asta e noua "normalitate".
Si se mai mira unii ca mor ca prostii, ca se nasc copii cu probleme, ca sufera de astm si cancer la plamani din ce in ce mai multa lume.
Daca esti mort cum sa te mai miri?
Intreb si eu.
Adevarul e ca ploua cu copii cu plamani cancerosi facuti praf. Eu le-am zis sa nu mai fumeze.
In rest toate cele bune. Drumuri libere si talpa. Si cine are masina de drifturi, bravo lui. Sa subliniem ca Polestar e si ea o chinezarie de fapt.
Revenind la Polestar, nu are sanse cu ce vrea sa faca ei pentru ca:
1. E o chinezarie, la fel ca Volvo;
2. Germanii au demonstrat ca daca vrei vanzari mari nu faci produse bune, ci frumoase.
3. Tot germanii au aratat ca daca vrei ca lumea sa cumpere, instalezi softuri ilegale, faci reclame mincinoase, raportezi cifre de vanzari umflate.
Facand ilegalitati, ajungi sa vinzi mult si apoi daca iei amenzi, ele sunt cu mult mai mici decat profitul facut.
Asa ca cei de la Polestar vor investi o gramada de bani in produse reciclate, in tehnologie, dar lumea nu e interesata de ce e in spatele procesului de productie. De fapt habar un au 99% din cei ce iau masini ce specificatii au sau cum sunt produse.
Ei vor cai putere (sa nu uitam ca multi cu BMW au 2 clase, dau spaga sa ia permisul, ca nu-l pot lua pe bune, abia daca stiu sa tina de volan si sa deshida usa la masina, de asta nu stiu de semnalizare sau semne de circulatie), vor aspect si cam atat.