Vânzările Polestar au scăzut cu 15% în 2024. Compania a încheiat anul cu doar 44.851 de unități vândute. Fără venituri importante pentru a asigura un flux constant, aceste împrumuturi apar într-un moment crucial. Mai multe startup-uri din domeniul EV au intrat în faliment în timp ce își extindeau producția, cel mai recent fiind Nikola.
Pentru a inversa cursul, Polestar a numit toamna trecută pe veteranul industriei, Michael Lohscheller, ca director executiv. Anterior, acesta a condus Opel și VinFast. Lohscheller a redus deja prețurile unor modele și a amânat vehicule de nișă, cum ar fi Polestar 6.
Astfel, compania a decis să se concentreze pe modele cu volum mai mare, cum ar fi crossover-ul mic Polestar 7, așteptat în jurul anului 2027. Un sedan Polestar 5, bazat pe o platformă personalizată, va fi lansat tot mai târziu în acest an.
Modelele viitoare, începând cu Polestar 7, vor adopta, de asemenea, o strategie cu platformă unică pentru a reduce costurile și a crește eficiența.
De asemenea, Polestar a introdus un plan de a vinde vehiculele prin intermediul dealerilor Volvo, oferind brandului acces la o rețea de dealeri bine stabilită pentru prima dată.
În prezent, Polestar își vinde vehiculele online și printr-un număr limitat de magazine deținute de companie, asemănător cu Tesla.
Colaborarea cu dealerii Volvo va permite extinderea rețelei de vânzări de la 70 la 130 de locații în Europa și de la 36 la 57 în America de Nord.via Reuters
Comentarii (0)