În luna martie a acestui an, Polestar, brandul de performanță al Volvo, a început producția modelului Polestar 2, un sedan electric ce vrea să rivalizeze cu Tesla Model 3.
Prima serie de sedanuri electrice Polestar 2 a sosit în Europa în această vară, iar livrările au început în august pentru clienții din Suedia și Norvegia. Livrările vor continua cu piețele din Belgia, Germania, Țările de Jos, Marea Britanie și Elveția.
La doar câteva luni de la lansarea pe piață, Polestar a anunțat că toate unitățile Polestar 2 trebuie să meargă în service din cauza unei probleme la software. Presa suedeză a relatat că mai mulți clienți au raportat pierderi de putere sau că mașinile lor s-au oprit în mers. Potrivit primelor informații, circa 2.200 de mașini electrice sunt afectate de recall.
Polestar a transmis că nu au fost înregistrate accidente sau vătămări corporale în rândul clienților și că frânele, direcția și celelalte sisteme au funcționat corespunzător.
Producția lui Polestar 2 este realizată în China, la uzina din Luqiao, ce este deținută de Grupul Geely și operată de Volvo. Polestar 2 este primul model electric produs de grupul Volvo și folosește două motoare electrice montate pe fiecare ax pentru a oferi tracțiune integrală.
În total, cele două motoare electrice generează 300 kW, echivalentul a 408 cai putere, în timp ce cuplul maxim este de 660 Nm.
Bateria are o capacitate de 78 kWh, este formată din 27 de module, este poziționată sub podea și oferă o autonomie oficială de 500 de kilometri, conform standardului european WLTP.
Via Reuters
Daca era, mirosea a motorina si se lasa cu amenzi si manageri prin puscarie.
Ba-baietz', lucrurile astea sunt inerente cand introduci pe piata o tehnologie noua. In lumea reala, lucrurile n-au cum sa mearga perfect niciodata. Ca sa intelegi asta, trebuie sa pui mana sa muncesti si sa incerci sa faci ceva cu puterile tale. Vaicareala din fata monitorului nu ajuta.
Mai bine ramaneau la 1,9 TDI.
Dar de, sa vedem ce amenda isi va lua polestar pentru probleme astea ascunse de manageri.
Peste 40 miliarde doar pentru soft ziceai ca are VW la activ pana acum?
A, si urmeaza procesul pentru manipularea pietei?
Cu cat se baga si Mercedes la asta oare???
In legatura cu ce se petrece e super adevarat. Toate noi au probleme si e logic. E-tron a avut probleme, ID3 a fost dat la primii clienti cu probleme, Ford Kuga PHEV are si el probleme, Tesla are inca, e normal sunt probleme venite cu tehnologii moderne.
Dar cand manaresti intentionat un soft ca sa obtii beneficii financiare, atunci la puscarie!!!
@ dan_grc:
https://www.autoexpress.co.uk/bmw/103386/bmw-recalls-300000-cars-over-stalling-issue
https://cardealermagazine.co.uk/publish/100-bmw-drivers-saw-car-cut-stall-electrical-fault-mps-told/153086
Relax, se intampla la toti, din pacate. Si la BMW nu e vorba de modele electrice noi.
Toate marcile fac la fel:
https://youtu.be/IOPFiR4pIhc