Polestar, brandul de performanță deținut de Volvo, a anunțat în această săptămână că a efectuat primele teste de siguranță pentru bateria care echipează primul său model electric din gamă.
Polestar 2 a început să fie produs în China la sfârșitul lunii martie, iar testele de siguranță pentru baterie s-au desfășurat conform așteptărilor.
Polestar 2 folosește o baterie de 78 kWh alcătuită din 27 de module, este integrată în podeaua structurii platformei CMA și "învelită" în aluminiu pentru protecție și un grad sporit de rigiditate.
În cazul producerii unui accident, bateria se deconectează de la vehicul, iar sedanul are o structură care împiedică rotile și alte componente să ajungă în zona bateriei. De asemenea, Polestar 2 oferă protecție și în cazul unui impact frontal direct, cum ar fi cu un stâlp.
"Siguranța este primordiala pentru Polestar. Suntem legați direct de Volvo și asta ne permite să folosim tehnologia lor de siguranță de înaltă clasă.
Prin urmare, modelele Polestar sunt concepute să fie printre cele mai sigure din lume", afirmă Thomas Ingenlath, CEO-ul Polestar.Bateria lui Polestar 2 oferă o autonomie oficială de până la 500 de kilometri, calculată pe baza standardului european WLTP.
Considerat rivalul lui Tesla Model 3, Polestar 2 folosește două motoare electrice montate pe fiecare ax pentru a oferi tracțiune integrală. În total, cele două motoare electrice generează 300 kW, echivalentul a 408 cai putere, în timp ce cuplul maxim este de 660 Nm.
Modelul are nevoie de mai puțin de 5 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h, însă producătorul nu oferă o valoare concretă în acest sens.
Via Polestar
Comentarii (0)